Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
Intocmeste si prezinta superiorului ierarhic rapoarte cu propuneri privind folosirea unor metode de imbunatatire a programului de vanzari si de promovare a produselor / serviciilor companiei, in functie de cerintele pietei;
Participa la elaborarea de strategii si la organizarea campaniilor de promovare pentru produsele din portofoliu;
Propune obiective clare pentru orientarea, organizarea si dezvoltarea activitatii de vanzari;
Urmareste realizarea planului de vanzari si a politicii comerciale agreate la nivel de companie;
Monitorizeaza bugetul de cheltuieli si alocarea acestuia pe fiecare regiune de vanzare – propunand solutii de optimizare/profitabilizare, acolo unde situatia o impune;
Analizeaza rezultatele reprezentantilor de vanzari si vine cu solutii de optimizare si dezvoltare a numarului de clienti si a promovarii produselor din portofoliu;
Urmareste rezultatele post-campanie si analizeaza evolutia vanzarii in functie de scopul stabilit in urma realizarii acestei campanii.
Cerinte:
- Studii universitare economice/marketing;
- Experinta anterioara in domeniul vanzarilor - analiza;
- Utilizare PC nivel avansat (MS Word, EXCEL, PowerPoint);
- Gandire analitica si sintetica;
- Atentie la detalii;
- Abilitati de organizare;
- Abilitati de stabilire a prioritatilor;
- Orientare catre rezultate;
- Capacitatea de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor.