Specialist Echipa Mobila - Grup Retail 1

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Misiune


Asigura inlocuirea persoanelor absente temporar prin preluarea atributiilor urmatoarelor functii:


Manager clienți:


  • Dezvolta portofoliul de clienti, gestioneaza si optimizeaza relatia cu acestia;
  • Este proactiv in relatia cu clientii si identifica nevoile acestora;
  • Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite.


Manager Clientela si Operatiuni


  • Dezvolta direct relatiile comerciale cu clientii si atrage noi clienti din traficul spontan al agentiei;
  • Asigura vinzarea produselor si serviciilor bancare si efectuarea operatiunilor curente cu/fara numerar.


Administrator operatiuni curente:


  • Efectueaza operatiunile de ghiseu pentru clientela Retail si/sau Corporate;
  • Asigura vanzarea produselor si serviciilor simple catre clientela Retail si/sau Corporate;
  • La solicitarea Directorului Regional Retail poate asigura si inlocuirea altor functii, cu conditia cunoasterii atributiilor incredintate;
  • Inaintea preluarii atributiilor postului, Specialistul Echipa Transversala Suport primeste si isi insuseste fisa specifica postului incredintat.


Alte responsabilitati:


  • Cunoaste si aplica corect Normele, Instructiunile si Procedurile specifice clientelei retail si comerciala;
  • Aplica prevederile Programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism;
  • Asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate;
  • Solicita supervizarea operatiunilor realizate respectand nivelele de competenta stabilite prin cadrul normativ in vigoare;
  • Cunoaste si respecta regulile de securitate (inclusiv informatica), respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza;
  • Realizeaza securitatea zilnica prin autocontrol;
  • Asigura respectarea prevederilor documentelor normative privind supravegherea permanenta si furnizeaza responsabililor elementele necesare efectuarii controalelor si formalizarii acestora;
  • Transmite alerte de risc operational, catre superiorul ierarhic, atunci cand este cazul, in conformitate cu cadrul normativ;
  • Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru; (blocarea statiei de lucru in momentul parasirii acesteia, securizarea biroului/postului de lucru – prin incuiere cu cheie sau tastare cod armare pentru salariatii care manipuleaza numerar);
  • Aplica principiile „clean desk” policy (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pana la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere);
  • Arhiveaza documentele in cadrul unitatii in care au fost procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice in Sivadoc si pastreaza arhiva in conditii adecvate.


Profil


  • Cunostinte generale economice; bancare generale; vanzari; despre BRD; despre concurenta; specificul si evolutia pietei
  • Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
  • Cunoasterea legislatiei romanesti in materie dе credite
  • Cunostinte informatice: Excel, Word, PPT
  • Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice
  • Cunoasterea unei limbi straine dе circulatie internationala (preferabil)


Evoluţie


Descopera-ne:


BRD face parte din topul primelor 3 banci, cu peste 90 de ani de tradiție în România avand ca principal acționar puternicul Grup Societe Generale. Chiar și în perioada COVID, BRD rămâne fidel misiunii sale, fiind un partener solid și de încredere al clienților noștri. Avem o bază de capital foarte puternică, o poziție solidă de lichiditate și un profil de risc excelent, suntem aici pentru a ajuta România să repornească, Retail Banking este un contribuitor major la profitabilitatii BRD, deservind peste 2 milioane de clienți, prin peste 600 de sucursale, Contact Center și servicii digitale.


Descriere


În BRD, acțiunile noastre zilnice se bazează pe principiul egalității de șanse și tratament. Ne angajăm să promovăm diversitatea și incluziunea la locul de muncă, să acceptăm diferențele fiecărui individ, reflectând diversitatea clienților noștri și societatea în care operăm. Diversitatea și incluziunea la locul de muncă duce la un viitor mai bun și durabil prin soluții responsabile și inovatoare.


Toți angajații sunt tratați cu demnitate și respect. BRD nu discriminează niciun angajat sau solicitant în funcție de sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, vârstă, apartenență sexuală, rasă, culoare, limbă, religie, alegere politică, origine socială, handicap, statut sau responsabilitate familială, afiliere sau comerț activitatea sindicală sau orice altă caracteristică protejată de legile și reglementările aplicabile.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Société Générale pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Société Générale pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Société Générale locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?