Misiune
Responsabilitati principale
Ø
Asigura inlocuirea persoanelor absente temporar prin preluarea atributiilor urmatoarelor functii :
Manager clienți:
ü Dezvolta portofoliul de clienti, gestioneaza si optimizeaza relatia cu acestia ;
ü Este proactiv in relatia cu clientii si identifica nevoile acestora ;
Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite ;Manager Clientela si Operatiuni
ü Dezvolta direct relatiile comerciale cu clientii si atrage noi clienti din traficul spontan al agentiei;
ü Asigura vinzarea produselor si serviciilor bancare si efectuarea operatiunilor curente cu/fara numerar.
Administrator operatiuni curente:
ü Efectueaza operatiunile de ghiseu pentru clientela Retail si/sau Corporate;
ü Asigura vanzarea produselor si serviciilor simple catre clientela Retail si/sau Corporate.
Ø
La solicitarea Directorului Regional Retail poate asigura si inlocuirea altor functii, cu conditia cunoasterii atributiilor incredintate.
Ø
Inaintea preluarii atributiilor postului, Specialistul Echipa Transversala Suport primeste si isi insuseste fisa specifica postului incredintat.
Ø
Alte responsabilitati :
Cunoaste si aplica corect Normele, Instructiunile si Procedurile specifice clientelei retail si comerciala ;
Aplica prevederile Programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism;
Asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate;
Solicita supervizarea operatiunilor realizate respectand nivelele de competenta stabilite prin cadrul normativ in vigoare;
Cunoaste si respecta regulile de securitate (inclusiv informatica), respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza;
Realizeaza securitatea zilnica prin autocontrol;
Asigura respectarea prevederilor documentelor normative privind supravegherea permanenta si furnizeaza responsabililor elementele necesare efectuarii controalelor si formalizarii acestora;
Transmite alerte de risc operational, catre superiorul ierarhic, atunci cand este cazul, in conformitate cu cadrul normativ;
Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru; (blocarea statiei de lucru in momentul parasirii acesteia, securizarea biroului/postului de lucru – prin incuiere cu cheie sau tastare cod armare pentru salariatii care manipuleaza numerar);
Aplica principiile „clean desk” policy (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere);
Arhiveaza documentele in cadrul unitatii in care au fost procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice in Sivadoc si pastreaza arhiva in conditii adecvate.
Profil
- Cunostinte generale economice; bancare generale; vanzari; despre BRD; despre concurenta; specificul si evolutia pietei
- Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
- Cunoasterea legislatiei romanesti in materie dе credite
- Cunostinte informatice : Excel, Word , PPT
- Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice
- Cunoasterea unei limbi straina dе circulatie internationala (preferabil)
Descriere