Specialist Echipa Mobila - Sucursala Braila

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Misiune


Responsabilitati principale


Ø Asigura inlocuirea persoanelor absente temporar prin preluarea atributiilor urmatoarelor functii :


Manager clienți:


ü Dezvolta portofoliul de clienti, gestioneaza si optimizeaza relatia cu acestia ;


ü Este proactiv in relatia cu clientii si identifica nevoile acestora ;


Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite ;Manager Clientela si Operatiuni


ü Dezvolta direct relatiile comerciale cu clientii si atrage noi clienti din traficul spontan al agentiei;


ü Asigura vinzarea produselor si serviciilor bancare si efectuarea operatiunilor curente cu/fara numerar.


Administrator operatiuni curente:


ü Efectueaza operatiunile de ghiseu pentru clientela Retail si/sau Corporate;


ü Asigura vanzarea produselor si serviciilor simple catre clientela Retail si/sau Corporate.


Ø La solicitarea Directorului Regional Retail poate asigura si inlocuirea altor functii, cu conditia cunoasterii atributiilor incredintate.


Ø Inaintea preluarii atributiilor postului, Specialistul Echipa Transversala Suport primeste si isi insuseste fisa specifica postului incredintat.


Ø Alte responsabilitati :


Cunoaste si aplica corect Normele, Instructiunile si Procedurile specifice clientelei retail si comerciala ;


Aplica prevederile Programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism;


Asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate;


Solicita supervizarea operatiunilor realizate respectand nivelele de competenta stabilite prin cadrul normativ in vigoare;


Cunoaste si respecta regulile de securitate (inclusiv informatica), respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza;


Realizeaza securitatea zilnica prin autocontrol;


Asigura respectarea prevederilor documentelor normative privind supravegherea permanenta si furnizeaza responsabililor elementele necesare efectuarii controalelor si formalizarii acestora;


Transmite alerte de risc operational, catre superiorul ierarhic, atunci cand este cazul, in conformitate cu cadrul normativ;


Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru; (blocarea statiei de lucru in momentul parasirii acesteia, securizarea biroului/postului de lucru – prin incuiere cu cheie sau tastare cod armare pentru salariatii care manipuleaza numerar);


Aplica principiile „clean desk” policy (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere);


Arhiveaza documentele in cadrul unitatii in care au fost procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice in Sivadoc si pastreaza arhiva in conditii adecvate.


Profil


  • Cunostinte generale economice; bancare generale; vanzari; despre BRD; despre concurenta; specificul si evolutia pietei
  • Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
  • Cunoasterea legislatiei romanesti in materie dе credite
  • Cunostinte informatice : Excel, Word , PPT
  • Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice
  • Cunoasterea unei limbi straina dе circulatie internationala (preferabil)


Descriere

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Société Générale pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Société Générale pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Société Générale locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?