Specialist eLearning si comunicare interna

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Te poti alatura si tu echipei, daca:

  • esti absolvent de studii universitare;
  • ai experienta profesionala minim 2 ani;
  • ai experienta pe un rol similar sau in zona de formare si dezvoltare minim 1 an;
  • ai cunostinte tehnice privind crearea de continut in platforme destinate E-learning;
  • cunosti limba engleza la nivel avansat;
  • utilizezi la nivel avansat pachetul Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint și Outlook;
  • ai experienta in lucrul cu un sistem tip Learning Management;
  • esti familiarizat cu Articulate si limbaje HTML, CSS, Java Script, ne-ar ajuta suplimentar

 

Din perspectiva eLearning, rolul acesta presupune sa:

  • Identifici nevoile de eLearning si comunicare interna a nivel de organizație;          
  • Implementezi la nivel local direcțiile strategice și proiectele de e-learning planificate in calendarul organizatiei la nivel national si international;
  • Asiguri managementul platformei eLearning si alte platforme asimilate: administrare useri, incarcare materiale, rapoarte specifice;
  • Supervizezi buna funcționare a platformelor de gestionare a activității de training & development (LMS, baze de date useri, Sincron - Training, EMPLOYEE APP etc.) și propui îmbunătățiri în funcție de nevoi;
  • Construiești scenariile de E-learning, designul și să implementezi continut de învățare;
  • Construiești modalități de evaluare a succesului inițiativelor de E-Learning și iei măsuri pentru creșterea utilizării în organizație;
  • Identifici cei mai potriviți furnizori de eLearning și menții o relație constructivă cu aceștia;               
  • Oferi suport pentru utilizatori și rezolvi eventualele probleme cu care aceștia se confruntă           

 

Din perspectiva comunicarii interne, rolul acesta presupune sa:              

  • Faci parte din procesul de elaborare a strategiei de comunicare internă;
  • Concepi, editezi, alegi cele mai eficiente modalitati și distribui materiale de comunicare internă;       
  • Faci parte din procesul de elaborare a revistei interne si a newsletter-ului (online & hârtie); 
  • Asiguri managementul aplicatiei destinata angajatilor: continut, design, strategie;
  • Colaborezi cu Managerul de Comunicare Corporativă în desfășurarea comunicării interne și în proiectele activității de comunicare internă;
  • Colaborezi cu partenerii și cu furnizorii de servicii specific;                           
  • Participi cu propuneri la îmbunătățirea și corectarea proceselor implementate.   

 

Răsplătim cu drag eficiența, implicarea si ne dorim pentru angajații sa gaseasca usor un echilibru între viața personală și cea profesională. Suntem siguri ca viitorul nostru ești tu și creștem odată cu tine, de aceea, iți oferim perspective de dezvoltare într-un mediu de lucru sigur și dinamic și beneficiezi de:

 

  • Tichete de masă acordate sub forma de card si tichete cadou cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun;
  • Asigurare medicală privată;
  • Acces la biblioteca Bookster, de unde se pot împrumuta cărți în mod gratuit;
  • Zile suplimentare pentru concediu de odihna. Pornim de la 22 de zile de concediu și numarul de zile de concediu crește în funcție de vechimea în companie;
  • Zi liberă plătită de ziua ta de naștere;
  • Trasnport pana/de la sediu asigurat

 

Ne poți transmite aplicația accesând si pagina de cariere

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la REWE Romania - PENNY pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la REWE Romania - PENNY pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are REWE Romania - PENNY locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?