Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
ROLULPOSTULUI:
Intocmirea necesarului de marfa, urmarirea executarii contractelor de achizitii si a livrarilor de marfa catre clienti.
RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
- Preluarea comenzilor de marfa de la reprezentantii de vanzari arondati;
- Introducerea comenzilor in sistemul CRM;
- Urmarirea executarii in bune conditii a comenzilor de aprovizionare cu marfa;
- Organizarea livrarilor de marfa conform comenzilor centralizate;
- Urmarirea stocului de marfa;
- Urmarirea facturarii marfii livrate catre clienti;
- Intocmirea de rapoarte periodice in conformitate cu procedurile si politicile companiei.
CERINTE:
- Studii economice
- Experienta in executarea contractelor de achizitii/vanzari si gestiune constituie un avantaj
- Competente utilizare PC (pachet Office Excel avansat)
- Rezistenta la lucru sub presiune
- Rigurozitate si dinamism
- Bune competente de comunicare
- Atitutide pozitiva si initiativa
OFERTA:
- Pachet salarial corelat cu responsabilitatile postului si experienta profesionala
- Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa dinamica si ambitioasa.
AGRINVEST SRL este o societate cu capital integral privat. În prezent, Agrinvest este un important furnizor de produse agricole şi servicii având ca obiect principal de activitate înfiinţarea de culturi agricole, consultanţă tehnică şi finanţare pentru fermieri, achiziţionarea, depozitarea şi comercializarea de cereale şi plante tehnice, producerea, prelucrarea şi comercializarea seminţelor şi pesticidelor.
Compania detine in portofoliu de 1500 clienti activi si o cifra de afaceri de peste 200 mil ron.