Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RESPONSABILITĂŢI
- Training pentru platforma de management al fermei (Operations Center si JDLink);
- Training pentru tehnologiile folosite in agricultura de precizie (AutoTrac, Section Control, documentație etc.);
- Actualizare software componente autoghidare;
- Gestionarea flotei cu ajutorul platformei (Expert Alert, SAR, RDA, alerte, erori);
- Gestionarea autonomă a clienților (training-uri, vizite);
- Actualizarea listei de utilaje din zonă (utilaje noi, utilaje ieșite din activitate, transferul utilajelor în contul utilizatorului final);
- Întocmirea rapoartelor lunare/semestriale/anuale asupra activității;
- Întocmirea rapoartelor de vizită și a rapoartelor asupra execuției sarcinilor pentru utilizatorul final.
CERINŢE
- Studii finalizate, de preferat în domeniul IT sau tehnic;
- Experiență dovedită în transmiterea informațiilor către utilizatorul final (capacitate pedagogică);
- Cunoştinţe avansate de operare PC - Word, Excel, programe de management al fermei, platforme
web;
- Cunoştinţe de limba engleză la nivel conversational/fluent;
- Carnet de conducere cat. B.
PROFIL CANDIDAT
- Bună capacitate organizatorică;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Adaptarea la profilul interlocutorului;
- Disponibilitate de deplasare pe teren.
CE OFERIM
- O pozitie intr-o companie multinationala, numarul 1 pe piata agricola din Romania;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala si traininguri specifice;
- Mediu de lucru dinamic;
- Multe alte beneficii pe care dorim sa ti le prezentam in cadrul unui interviu.