Specialist Financiar (economist)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Programatorii sunt excelenți când vine vorba de creare de soft-uri pentru a ajuta economiștii, dar când vine vorba de finanțe, am avea nevoie de un pic de ajutor. Așadar, suntem în căutarea unui economist remarcabil care să se alăture echipei noastre, pentru a ne susține activitatea economică. Plăți, furnizori, Revisal, bugete și raportări...dacă toate acestea îți sunt mai mult decât cunoscute, avem un loc pentru tine în echipa Softescu. 

Obiectivul postului:

  • Inregistrarea tuturor documentelor financiar-contabile, conform legislatiei in vigoare;
  • Realizarea operatiunilor de inchidere de luna;
  • Inchidere de venituri si cheltuieli;
  • Inchidere TVA, calculul impozitelor;
  • Intocmirea si verificarea balantei contabile lunare;
  • Registru de banca si de casa in lei si valuta;
  • Jurnale lunare de vanzari si cumparari;
  • Balante analitice ale clientilor si furnizorilor;
  • Evidenta mijloacelor fixe (registru si balanta mijloacelor fixe);
  • Gestiunea bugetelor si a bugetelor comenzilor de la clienților;
  • Realizarea de achiziții & plăti.

Responsabilități specifice activității:

  • Persoana angajată va lucra sub indrumarea directorului financiar
  • Actualizează in permanenta cunoștințele si aptitudinile sale personale necesare efectuării atribuțiilor de serviciu, prin self-management activ si prin participarea la diverse forme de perfecționare, in concordanta cu reglementările companiei (traininguri sau cursuri);
  • Asigura calitatea implementări proiectului si a activităților sale conform cerințelor clienților si regulamentelor interne ale Softescu;
  • Asigura o atmosfera plăcute de lucru in cadrul echipelor de proiect care participa, motivează si încurajează spiritului de echipa;
  • Asigura securitatea tuturor produselor IT folosite in conformitate cu regulile companiei (parole, email, internet, licențe);
  • Folosește programe licențiate din cadrul firmei pentru realizarea atribuțiilor de servicii si nu instalează software fără licențe legala;
  • Notifica șeful ierarhic cu privire la îndeplinirea defectuoasă a atribuțiilor de lucru ale colegilor din echipele de proiect;
  • Obține certificări si calificări suplimentare in concordanta cu reglementările si cerințele companiei;
  • Participa la ședințele zilnice si săptămânale, din care face parte, pentru urmărirea si evidențierea activităților efectuate si rezolvarea problemelor întâmpinate in realizarea atribuțiilor de serviciu;
  • Propune soluții de îmbunătățire a procedurilor interne;
  • Pentru mini-interviul de la anunt: Drupal
  • Respecta procedurile de lucru stabilite in cadrul firmei;
  • Respecta regulamentul de ordine interioara;
  • Respecta termenele de îndeplinire activității conform procedurile de lucru;
  • Gestionează bugetul de execuție pentru fiecare proiect in parte;
  • Aproba bugetele de execuție proiecte conform procedurilor interne;
  • Gestionează bugetul consolidat de execuție al tuturor proiectelor;
  • Emite facturi si situații financiare pentru facturare clienți conform procedurilor de lucru interne
  • Realizare si evidenta achizițiilor de la furnizor (electornice, papetărie, bilete avion, etc);
  • Realizare si evidenta facturilor catre client conform contracte/comenzi;
  • Urmărirea si evidenta comenzi de la clienti si validarea săptămânala a bugetelor din softul de urmărire bugete proiecte;
  • Urmarirea bugetului companiei si executiei lui;
  • Gestionarea relatiei cu clientii din prespectiva financiara (trimis facturi cu rapoarte, notificari de plata, raspuns corectii la situatiile financiare emise de clienti);
  • Gestiunea contractelor de munca si evidenta lor in Revisal, intocmirea documentelor de angajare personal, a statelor de salarii;
  • Raportarile oficiale catre institutiile statului si raporturile cu institutiile statului; intocmirea declaratiilor fiscale;
  • Realizarea platilor catre furnizori, salarii, etc;
  • In functie de necesitati, indeplineste si alte atributii stabilite de seful ierarhic, care intra in sfera sa de activitate;
  • Întocmește rapoartele de evaluare lunara si anuala a salariatilor asa cum reiese din datele colectate in sistemele de evidenta financiar-contabila si sistemul de acces.

BENEFICII:

  • asigurare privată de sănătate
  • salariu motivant
  • training soft & hard skills cu posibilități de certificare
  • expunerea la un mediu de lucru divers, internațional
  • spațiu de lucru modern dotat cu un spațiu de relaxare

DESCRIEREA SOFTESCU

Pentru Softescu, tehnologia este un mod de a face viața de zi cu zi mai ușoară și mai plăcută. In ultimii ani, Softescu a urmărit să dezvolte echipe pe care oricare client să se poată baza oriunde și oricând. Echipele Softescu ies din tipar prin atitudinea față de proiecte și față de client, reușind să creeze o legătură de încredere și siguranță cu toți clienții.

Individual, fiecare dintre membrii echipei noastre sunt buni, dar împreună devin adevarati supereroi! Softescu este o firmă în continuă dezvoltare și creștere atât pe verticală cât și în ceea ce privește calitatea și numărul serviciilor oferite.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Softescu pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Softescu pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Softescu locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?