Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Prelucrarea incidentelor de la clienti pe baza de tichete;
- Diagnosticarea, monitorizarea si incadrarea tichetelor;
- Prediagnosticarea defectiunilor software/hardware primite;
- Rezolvarea tichetelor deja diagnosticate, in mod remote sau telefonic, pe baza documentatiei;
- Incadrarea in SLA a tichetelor;
- Acordarea de suport tehnic remote la interventii on site, implementare si update-uri;
- Utilizarea si intretinerea documentatiei tehnice necesare;
Program de lucru:
- Se lucreaza de luni pana duminica, prin rotatie in doua ture: 7-16 si 15-12 pm
- Turele de sambata/duminica au program de la 9-18
Cerinte:
- Experienta anterioara intr-un departament de suport tehnic;
- Reprezinta un avantaj cunoasterea proceselor specifice suportului IT (incident management si problem management);
- Calificare tehnica: Windows si/sau Linux - reprezinta un avantaj;
- Cunostinte echipamente hardware (PC, imprimante, etc.) - reprezinta un avantaj
- Orientare spre client;
- Cunostinte medii de limba engleza;
Beneficii:
- Tichete de masa sub forma de card electronic;
- Asigurare medicala privata;
- Abonament 7 card
- Decontare transport - mijloace de transport in comun
- Posibilitati de avansare;
- Zona de lucru: cartier Baneasa, Sector 1