Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ce vei face:
-
Intocmi si gestiona documentele ce tin de administrarea de personal (contracte de munca, decizii incetare, acte aditionale, etc);
-
Asigura validarea si inregistrarea corecta a evidentelor din pontaj si din aplicatia interna pentru intocmirea calculului salarial lunar;
-
Gestiona procesele de recrutare si selectie colaborand strans cu solicitantii pozitiilor vacante;
-
Participa activ in procesele ce tin de parcursul angajatului in cadrul companiei: onboarding, training, evaluare, offboarding, etc.;
-
Acorda asistenta si consultanta tuturor angajatilor referitor la politicile interne si legislatia muncii;
-
Intocmi si analiza diverse rapoarte specifice ariei de activitate.
Cu ce vii tu:
-
Cunostinte temeinice de legislatia muncii;
-
Minim 2 ani experienta intr-un rol similar;
-
Certificare în domeniul resurselor umane si studii superioare;
-
Experiența în programul Revisal reprezintă un avantaj;
-
Abilități foarte bune de relationare si comunicare;
-
Capacitate foarte buna de organizare si prioritizare a taskurilor multiple;
-
Cunoștințe bune de operare MS Office cu precadere Excel;
-
Engleza- nivel avansat.
Ce iti oferim:
-
Pachet salarial atractiv
-
Tichete de masa
-
Prima de Craciun
-
Asigurare privata de sanatate si de viata
-
Oportunitati de dezvoltare
-
Acces la trainguri de specialitate
-
Alaturarea in cadrul unei echipe cu o mentalitate proactiva, orientata catre performanta