Rolul Postului:
Identifica cadidatii potriviti nevoilor de angajare curente ale companiei, pe piata fortei de munca, si asigura integrarea lor cu succes in cadrul echipelor beneficiare. Monitorizeaza starea de spirit in cadrul companiei si propune proiecte pentru a creste energia si a genera implicare.
Responsabilitati:
1) De selectie si recrutare:
- Identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante
- Concepe si posteaza anunturile de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente
- Selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului
- Actualizeaza fisele de post pentru pozitiile din companie
- Contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor
- Participa activ in cadrul procesului de intervievare si selectie a candidatilor
- Evalueaza si vine cu propuneri cu privire la candidatii selectati catre manageri
- Administreaza si asigura actualizarea bazei de date cu candidati
- Informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie
- Asigura suport in cadrul companiei cu privire la procesul de recrutare si evaluare interna a oamenilor
- Organizeaza interviurile de plecare si face propuneri de optimizare pe baza informatiilor obtinute
2) De dinamica:
- Dezvoltarea unui plan de proiecte interne HR, cu periodicitate lunara, care sa atraga si sa implice toti angajatii din companie indiferent de specializare sau senioritate
- Verificarea facturilor primite de la colaboratori si transmiterea catre departamentul de contabilitate pentru a fi platite.
- Activitati specifice de resurse umane - incheiere/ modificare/ incetare contracte, operare/ transmitere Revisal, intocmire state de plata, eliberare documente solicitate de salariati (ex. adeverinte)
- Prezentarea diferite rapoarte si situatii cerute de management
Cerinte:
- Absolvent studii superioare specializate (psihologie/socio-umane/studii economice)
- Specializare resurse umane (inspector/ manager resurse umane)
- Experienta intr-o pozitie similara minim 2 ani
- Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii
- Capacitate de observaţie şi analiză comportamentală
- Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie in paralel
- Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor
- Abilităţi de lucru în echipă