Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Business Unit: Cyber Security
Departament: Soluții Mobile
Scopul postului:
Oferă servicii de implementare și suport tehnic clienţilor legate de soluțiile de tip UEM şi produsele dezvoltate de certSIGN
Cerințe:
- Studii superioare (constituie un avantaj studiile în domeniul tehnic)
- Experiență profesională de minim 3 ani în activități de tip HelpDesk și call center
- Cunostinte în utilizarea de plaforme de tip ticketing
- Abilităţi în operarea pe calculator
- Cunoştinţe despre arhitecturi de PC-uri şi reţele
- Cunoştinţe de instalare, configurare şi mentenanţă dispozitive mobile și PC-uri
- Cunoştinţe despre sisteme de operare Android, iOS, Windows, MAC OS
- Cunoştinţe despre sisteme de operare server (Windows, MS AD si MS CA / SCEP și NDES)
- Cunoştinţe de bază pentru echipamente transfer de date (switch-uri, router-e, firewall-uri)
- Experienţă în utilizarea Microsoft Office
- Cunoştinţe limba engleză – nivel avansat.
Responsabilități:
- Preia solicitările de asistenţă tehnică de la clienţi prin canalele de comunicaţie: telefon,e-mail, platforma ticketing
- Înregistrează solicitările clienţilor în aplicaţia informatică de ticketing
- Rezolvă solicitările de asistenţă tehnică de nivel 1 si 2 sau le escaladează pe cele care nu pot fi soluţionate către persoanele în măsură să le rezolve
- Înregistrează în aplicaţia informatică de ticketing modul de soluţionare a solicitărilor și păstrează legătura cu clientul pe toată perioada soluționării solicitării acestuia
- Actualizează baza de cunoştinţe care conţine modul de rezolvare a solicitărilor și întocmește rapoarte lunare cu privire la solicitările soluționate pentru clienți
- Respectă procedurile definite la nivelul departamentului de Soluții Mobile cu privire la prestarea serviciilor de implementare, suport tehnic și raportare în aplicația informatică de ticketing
- Respectă standardele, cât şi indicatorii de calitate stabiliţi pentru activitatea sa
- Elaborează rapoarte periodice conform procedurilor interne sau conform solicitărilor managerului direct.