Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Studii
Absolvent al învățământului superior economic de specialitate; specializarea Comerț Exterior constituie un avantaj;
Experiență: de minim 3 ani în domeniu, cuprinzând toate aspectele activității economice de comerț exterior;
Cerinte specifice :
- O bună cunoaștere a conducerii activității de comerț exterior, cunoștințe de bază operare PC, incluzând, dar fără a se limita la: Windows, Microsoft Word și Excel, Internet;
- Cunoștințe temeinice în ceea ce privește sistemul organizatoric și activitățile de import-export;
- Cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul activității de comerț exterior;
- Disponibilitate la desfășurarea activităților specifice la sediul Companiei;
- Competențe, abilități și deprinderi specifice de bază: responsabilitate, comunicare eficientă prin participare, ascultare activă, respect, discreție, corectitudine, adaptare pentru muncă în echipă, atenție și concentrare distributivă, gândire creativă.
Atributii :
- organizarea, îndrumarea, și controlul desfășurării în mod eficient a activității de comerț exterior/importuri-exporturi a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
- efectuarea documentării (research), analiza informațiilor colectate, extragerea concluziilor pertinente și cu aplicabilitate practică din acestea.
- Realizarea operațiunilor de import și INTRASTAT
- Coordonarea operațiunilor vamale
- Raportarea rezultatelor activității de import-export
- Elaborează si implementează procedurile de lucru în cadrul compartimentului logistic/de importuri-exporturi
- Propune masuri de eficientizare a operațiunilor de import-export
TRANSPORT ASIGURAT din Piata Charles De Gaulle la locul de munca si inapoi.
Program de lucru : L-V (cu pauza de masa) ;