Specialist in contabilitate si control financiar

Salar net
nespecificat

Candidatul ideal

  • Absolvent al Facultatii de Studii Economice si Gestiunea Afacerilor;
  • Cunoasterea normelor legale in domeniul financiar-contabil;
  • Experienta in domeniu de 3-5 ani;
  • Cunostinte operare PC, pachet MS Office, Microsoft Project;
  • Abilitati interpersonale bune, persoana orientata spre munca in echipa;
  • Rigurozitate si atentie la detalii;
  • Comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete).

Descrierea jobului

  • Verifica respectarea prevederilor legale si a reglementarilor interne cu privire la existenta, integritatea, pastrarea si utilizarea mijloacelor si resurselor, detinute cu orice titlu, si modul de reflectare a acestora in evidenta contabila;
  • Participa la elaborarea proiectului bugetului de venituri si cheltuieli ale societatii, propune rectificarea acestuia;
  • Verifica respectarea prevederilor legale in fundamentarea proiectului bugetului de venituri si cheltuieli ale firmei;
  • Verifica respectarea prevederilor legale in executia bugetului de venituri si cheltuieli ale societatii, urmarind: realizarea veniturilor si incadrarea in nivelul cheltuielilor aprobate, gradul de realizare a veniturilor;
  • Realizeaza indicatorii economico-financiari specifici activitatii, la nivelul firmei;
  • Realizeaza programul de investitii si incadrarea in sursele aprobate;
  • Respecta prevederile legale si/sau a reglementarilor interne in efectuarea achizitiilor;
  • Utilizeaza conform destinatiilor legale sumele acordate de la bugetul general consolidat;
  • Verifica respectarea prevederilor legale si a reglementarilor interne cu privire la modul de efectuare a inventarierii anuale a elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
  • Verifica respectarea prevederilor legale si a reglementarilor interne cu privire la incasarile si platile in lei si valuta, de orice natura, in numerar sau prin virament;
  • Verifica respectarea prevederilor legale cu privire la inregistrarea in evidenta contabila a operatiunilor economico-financiare;
  • Verifica respectarea prevederilor legale si a reglementarilor interne cu privire la intocmirea, circulatia, pastrarea si arhivarea documentelor primare, contabile si a celor tehnico-operative;
  • Elaboreaza analize economico-financiare pentru conducerea societatii in scopul fundamentarii deciziilor si a imbunatatirii performantelor.

Beneficiile oferite
  • Pachet salarial atractiv;
  • Diversitate in sarcini si proiecte provocatoare;
  • Posibilitatea desfasurarii activitatii intr-o firma in continua dezvoltare;
  • Bonuri de masa;
  • Card de sanatate la o clinica privata de renume din Romania.

Descrierea companiei

AEDIFICIUM a fost infiintata in 2009 de o echipa de profesionisti in domeniul constructiilor.

In scurt timp gama de servicii a fost extinsa de la management de proiect si consultanta la proiectare generala, dezvoltare de proiect si antrepriza generala. Trecerea de la consultanta la antreprenoriat general a fost una naturala, sustinuta de cerintele clientilor companiei.

Calitatea serviciilor oferite in Romania a permis extinderea activitatii si in afara tarii, anul 2013 marcand deschiderea unei sucursale in Germania.

Cei aproximativ 150 de membri ai echipei contribuie la dezvoltarea continua a companiei.