Agenția de turism TRAVEL CLUB HOLIDAYS este în căutarea unui specialist în organizarea evenimentelor (colaborare la distanță). Căutăm o persoană competentă în pregătirea și implementarea proiectelor neconvenționale, creative, comunicative și dinamice, care să lucreze cu echipa noastră spre satisfacția clienților noștri. Te invităm în echipa noastră!
Persoanei angajate în această funcție i se vor încredințată următoarele responsabilități: dezvoltarea conceptului de soluții inovatoare în organizarea călătoriilor și căutarea unor modalități noi de implementare a acestora, participarea la organizarea călătoriilor, alegerea opțiunilor individuale și ajustarea programelor de călătorii de afaceri cu nevoile clienților, realizarea estimărilor de cheltuieli, programări și alte materiale necesare organizării evenimentelor , monitorizarea implementării programelor, pregătirea contractelor, controlul și gestionarea decontărilor cu contractanții și clienții, analizarea tendințelor pieței într-un anumit sector de servicii, pregătirea rapoartelor relevante.
Ce ne așteptăm de la candidați: cunoștințe bune în utilizarea pachetului Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), abilități de luare a deciziilor, prioritizarea sarcinilor și lucru în condiții de stres, flexibilitate, deschidere și disponibilitate de lucru, abilități organizaționale, atitudine pozitivă și cultura personală înaltă.
Cunoștințele de engleză, germană, italiană sau rusă vor fi apreciate.
Oferim: muncă la distanță în modul Home Office într-o echipă creativă, oportunități de îmbunătățire a calificărilor, precum și promovarea și dezvoltarea carierei, salariu atractiv, sprijin în echipă și muncă într-o atmosferă plăcută și cooperantă.
Cei interesați sunt rugați să ne expedieze CV-urile.
Tu ești persoana pe care o așteptăm!
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Travel agency TRAVEL CLUB HOLIDAYS is looking for a specialist in organizing events (remote collaboration).
We are looking for a competent person in the preparation and implementation of unconventional, creative, communicative and dynamic projects that will work with our team to the satisfaction of our clients. We invite you to our team!
The person employed in this position will be assigned the following responsibilities: developing the concept of innovative solutions in the organization of trips and looking for new ways to implement them, participating in the organization of trips, choosing individual options and adjusting the business travel programs with the clients' needs, carrying out estimates of expenditures, schedules and other materials necessary for organizing events, monitoring the implementation of programs, preparing contracts, controlling and managing settlements with contractors and clients, analyzing market trends in a particular service sector, preparing relevant reports.
What we expect from the candidates: good knowledge in using the Office package (Word, Excel, Power Point, Outlook), decision-making skills, prioritizing tasks and working under stress, flexibility, openness and availability of work, organizational skills, positive attitude and high personal culture.
Knowledge of English, German, Italian or Russian will be appreciated.
We offer: remote work in the Home Office mode in a creative team, opportunities to improve qualifications, as well as promotion and career development, attractive salary, team support and work in a pleasant and cooperative atmosphere.
Candidates are asked to send us their CVs.
You are the person we expect!
Only selected candidates will be contacted.