Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ca specialist IT Service Desk veți lucra în cadrul unei echipe globale de suport, clienții noștri fiind companii multinaționale majoritar din domeniul IT.
Principalele responsabilități ale job-ului sunt:
Identificarea corectă și categorizarea problemelor IT primite de la client, telefonic sau prin email/tichet
Soluționarea problemelor sau, după caz, escalarea acestora la alte nivele de suport
Menținerea continuă a unui Knowledge Base intern
Candidatul ideal va avea:
- cunoștințe generale de IT (Sisteme de operare Windows și Linux, produse Microsoft Office, sisteme de messaging și email, aplicații și softwareoțiuni de bază despre rețele și hardware)
- un mod de gândire analitic și o înclinație spre rezolvare a problemelor
- o atitudine proactivă și orientare spre calitate
- o personalitate deschisă și aptitudini de comunicare bine dezvoltate
- un interes deosebit pentru activități de consultanță și suport
- un mod de lucru independent și spirit de echipă
- dorința de dezvoltare și deschidere spre învățare
Este necesară cunoașterea limbii germane la un nivel expert.
Este necesară cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.
Noi oferim:
- un pachet salarial atractiv
- pachet de bonusuri
- asigurare medicală privată pentru angajat și familia acestuia
- un mediu de lucru profesionist într-o companie multinațională și o echipă tânără și entuziastă
- posiblități excelente de dezvoltare profesională