Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ca specialist IT Service Desk veți lucra la un hotline IT, clientul nostru fiind o companie multinaționala din domeniul automotive. Toate incidentele legate de IT-ul clientului ne sunt anunțate de către angajații acestuia iar responsabilitatea noastră este să le analizăm și fie să le rezolvăm in cel mai scurt timp posibil fie să le redirecționăm către alte departamente de suport.
Echipa noastră ofera suport în limbile germană, engleză, romănâ, italiană și maghiară.
Candidatul ideal va avea:
- cunoștințe generale de IT (sisteme de operare, produse MS Office, sisteme de messaging, aplicații software, noțiuni de bază despre rețele și hardware)
- un mod de gândire analitic și o înclinație spre rezolvare a problemelor.
- o atitudine proactiva și orientare spre client.
- o personalitate deschisă și aptitudini de comunicare bine dezvoltate
- un interes deosebit pentru activități de consultanță și suport
- un mod de lucru independent și spirit de echipă
- dorința de dezvoltare și deschidere spre învățare
- este necesara cunoașterea limbii germane si a limbii engleze la nivel avansat.
Noi oferim:
- un pachet salarial atractiv
- pachet de bonusuri
- asigurare medicală privată pentru angajat și familie
- un mediu de lucru profesionist într-o companie multinațională și o echipă tânără și entuziastă
- posiblități excelente de dezvoltare profesională
Informații suplimentare legate de oferta actuală puteți obține si prin mail la adresa: