Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Profilul candidatului ideal:
- Experienta de lucru de 1-2 ani in domeniul achizițiilor publice;
- Constituie avantaj cunostintele despre produsele alimentare(la conserva);
- Cunoasterea sistemului electronic al achizitiilor publice (SEAP);
- Cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor publice;
- Abilitati excelente de operare in MS Office (Word, Excel, Outlook);
- Rezistent la stes, organizat, atentie distributiva, spirit de echipa, capacitatea de a lucra cu termene limita.
Descrierea jobului/responsabiltati:
- Identificarea licitatiilor;
- Descarcarea documentelor in foldere alocate;
- Verificarea incadrarii in buget;
- Intocmirea documetelor de calificare si a DUAE;
- Intocmirea propunerii tehnice si financiare;
- Depunerea documentatiei in SEAP;
- Transmiterea intrebarilor de calificare acolo unde este cazul si raspuns la solicitarile de clatrificare;
- Transmiterea de oferte acolo unde societatea se incadreaza;
- Urmarirea procedurii pana la desemnarea castigatorului;
- Urmarirea contractului pana la semnare si constituirea garantiei de buna executie, acolo unde este cazul;
- Urmarirea anunturilor de publicitate;
- Urmarirea cumpararilor directe din SEAP;
- Postarea produselor in catalog cat si actualizare produse/preturi;
- Intocmirea de oferte in baza cererilor de oferta pe email;
- Depunerea documentatiei pentru eliberearea de certificate fiscale,caziere;
- Transmiterea de documente specifice catre Autoritatile Contractante prin curier;
- Arhivare documentatie;
- Urmarirea corespondentei electronice si raspuns la email-uri acolo unde este cazul.