Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
CERINTE:
- Studii superioare în domeniul economic/ inginerie
- Bune cunoștințe de MS Office (Word, Excel);
- Cunoștințe de operare SAP constituie avantaj
- Spirit de observație, flexibilitate, gândire comercială, dinamism, eficiență
- Capacitatea de a lucra sub presiune, de a respecta termenele și de a îndeplini sarcinile la timp;
- Abilități de comunicare si negociere;
- Bună cunoaștere a limbii engleze
RESPONSABILITATI:
- Preluarea solicitărilor de la clienții interni și verificarea corectitudinii cerințelor;
- Identificarea și evaluarea potențialilor furnizori pentru nevoile locale;
- Sprijinirea tuturor activităților implicate în implementarea SAP a gestionării materialelor (cerere, comandă, primire) pentru achiziții, inventar, bază de date și raportare;
- Realizarea achizițiilor de materiale: lansarea comenzilor către furnizori, confirmarea comenzilor, soluționarea neconformităților, recepționarea produselor;
- Gestionarea tuturor solicitărilor legate de comenzi, asigurarea că toate comenzile sunt executate în limita bugetului aprobat și în limitele de timp agreate; comunicarea către clienți și furnizori;
- Prospectarea pieței de profil și a condițiilor de achiziții/livrare în vederea optimizării continue a stocurilor;
- Emiterea și revizuirea documentației de import/ export, cum ar fi lista de ambalare, facturile comerciale etc;
- Organizare activității de distribuție și arhivarea documentelor necesare trasabilității, conform procedurilor agreate;
- Asigurarea respectării datelor limită și urmărirea plăților la timp către furnizori;
- Verificarea derulării contractelor de achiziții, actualizarea și modificarea lor în concordanță cu legea, termenii contractuali și interesele companiei.