Candidatul ideal
Absolvent de studii medii sau superioare;
Minim 2 ani experienta pe o pozitie cu responsabilitati similare;
Cunoasterea modului de operare si a formalitatilor vamale de import-export in tarile UE si in afara UE;
Bune cunostinte de operare PC (MS Office Word si Excel, mailing, aplicatii navigare internet);
Bune cunostinte de limba engleza (scris, citit, vorbit);
Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
Capacitate de a gestiona simultan multiple sarcini/proiecte;
Capacitate de analiza si de gandire in alternative;
Descrierea jobului
Realizeaza si transmite, estimari de costuri si durate de aprovizionare din import, transport-livrare produse finite si servicii logistice, in vederea realizarii ofertelor comerciale;
Gestioneaza comenzile de aprovizionare din import si livrarile externe urmarind incadrarea in costurile si duratele estimate;
Asigura derularea conforma a transporturilor si a formalitatilor de import pana la receptia finala a produselor aprovizionate;
Are in responsabilitate intocmirea, avizarea si transmiterea tuturor documentelor necesare pentru desfasurara formalitatilor de import-export materii prime si materiale, produse finite si echipamente;
Preia toate transporturile de marfa aferente comenzilor externe de aprovizonare, din momentul in care marfa ajunge in vama si asigura derularea corespunzatoare a operatiunilor vamale si transport intern, pana la sediul companiei.
Organizeaza si asigura desfasurarea conforma a livrarilor de produse finite si marfuri catre clienti, inclusiv derularea formalitatilor de export (copletare CMR-uri si alte documente insotitoare)
Asigura pregatirea documentelor ce insotesc marfurile sau produsele finite livrate catre clienti sau catre parteneri (facturi, avize, declaratii de provenienta, certificate de garantie, certificate de conformitate. etc.;
Participa la receptia comenzilor din import, urmarind conformitatea operarii cu procedurile interne si prevederile legale si totodata acuratetea inregistrarilor scriptice;
Are in responsabilitate rezolvarea situatiilor cu probleme in activitatea de aprovizionare din import (produse neconforme sau deteriorate, diferente cantitative sau de sortimentatie, intarzieri de livrare, probleme cu formalitatile de import, etc.);
Actualizeaza permanent cotatiile de pret si variantele optime de transport si servicii logistice pentru aprovizionare din import si pentru livrare externa, urmarind asigurarea celor mai bune variante;
Descrierea companiei
Compania activeaza de peste 10 ani pe piata din Romania si desfasoara activitati de design, proiectare si executie sisteme de expunere si promovare in spatiile de vanzare, mobilier comercial personalizat, signalistica interior/exterior, solutii de amenajare/branding/expunere pentru magazine, zone comerciale de tranzit, benzinarii, farmacii, sedii bancare, etc.
Pe toate pietele pe care activeaza, compania furnizeaza clientilor sai servicii profesionale de design de produs, proiectare, fabricatie, instalare si project management.