Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Condiţii de participare la concurs:
- absolvent licențiat al învățământului superior – de preferat studii economice;
- experiență minim 5 ani în domeniul preturilor/marketing/financiar;
- foarte bune abilități de comunicare (scrisă și orală) și relaționare;
- capacitate de analiză în profunzime și sinteză;
- capacitate de gestionare a unor situații complexe;
- abilități organizatorice și de planificare;
- adaptabilitate, inițiativă și receptivitate la noi informații;
- cunoștințe temeinice în ceea ce privește utilizarea calculatorului (Microsoft Office);
- cunoștințe referitoare la piața de energie electrică și gaze naturale reprezintă un avantaj;
- limba engleză – nivel avansat.
Principalele responsabilități:
- Stabilește prețurile de bază (prețuri standard și oferte de preț personalizate) și dezvoltă prețurile pentru campaniile de tip promoții pentru produsele de energie electrică și gaze naturale;
- Elaborează rapoarte periodice pentru urmărirea, monitorizarea și analiza prețurilor și a activităților asociate pentru diverse categorii de produse și segmente de piață;
- Menține și actualizează periodic baza de date cu istoricul prețurilor;
- Participă la dezvoltarea strategiei de stabilire a prețurilor pentru diferite categorii de produse în vederea obținerii unei poziționări competitive in piață;
- Dezvoltă instrumente pentru estimarea prețurilor aferente ofertelor și produselor noi;
- Realizează calculații de preț, necesare negocierilor, în baza solicitărilor venite de la echipa de vânzări;
- Colaborează cu Managerii de Produs și organizația de vânzări pentru asigurarea unei abordări integrate în vederea maximizării profitului la nivel de categorie de produse și segmente de piață;
- Analizează impactul financiar al diferitelor categorii de preț precum și profitabilitatea la nivel de client/categorii de clienți/segmente de piață;
- Inițiază, dezvoltă, testează și implementează modele de prețuri care se aliniază cel mai bine cu fiecare produs sau categorie de produse în parte;
- Pregătește și prezintă recomandări cu privire la actualizări ale prețurilor curente;
- Identifică și evaluează oportunitățile existente în piață în vederea dezvoltării unor oferte de preț noi care să genereze venituri suplimentare;
- Dezvoltă modele și analize financiare care susțin și evaluează toate inițiativele de stabilire a prețurilor pentru energie electrică și gaze naturale;
- Asigură suport în măsurarea satisfacției clienților în relație cu prețurile de vânzare existente în piață.