Specialist Managementul Prețurilor Senior

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Condiţii de participare la concurs:

  • absolvent licențiat al învățământului superior – de preferat studii economice;
  • experiență minim 5 ani în domeniul preturilor/marketing/financiar;
  • foarte bune abilități de comunicare (scrisă și orală) și relaționare;
  • capacitate de analiză în profunzime și sinteză;
  • capacitate de gestionare a unor situații complexe;
  • abilități organizatorice și de planificare;
  • adaptabilitate, inițiativă și receptivitate la noi informații;
  • cunoștințe temeinice în ceea ce privește utilizarea calculatorului (Microsoft Office);
  • cunoștințe referitoare la piața de energie electrică și gaze naturale reprezintă un avantaj;
  • limba engleză – nivel avansat.

Principalele responsabilități:

  • Stabilește prețurile de bază (prețuri standard și oferte de preț personalizate) și dezvoltă prețurile pentru campaniile de tip promoții pentru produsele de energie electrică și gaze naturale;
  • Elaborează rapoarte periodice pentru urmărirea, monitorizarea și analiza prețurilor și a activităților asociate pentru diverse categorii de produse și segmente de piață;
  • Menține și actualizează periodic baza de date cu istoricul prețurilor;
  • Participă la dezvoltarea strategiei de stabilire a prețurilor pentru diferite categorii de produse în vederea obținerii unei poziționări competitive in piață;
  • Dezvoltă instrumente pentru estimarea prețurilor aferente ofertelor și produselor noi;
  • Realizează calculații de preț, necesare negocierilor, în baza solicitărilor venite de la echipa de vânzări;
  • Colaborează cu  Managerii de Produs și organizația de vânzări pentru asigurarea unei abordări integrate în vederea maximizării profitului la nivel de categorie de produse și segmente de piață;
  • Analizează impactul financiar al diferitelor categorii de preț precum și profitabilitatea la nivel de client/categorii de clienți/segmente de piață;
  • Inițiază, dezvoltă, testează și implementează modele de prețuri care se aliniază cel mai bine cu fiecare produs sau categorie de produse în parte;
  • Pregătește și prezintă recomandări cu privire la actualizări ale prețurilor curente;
  • Identifică și evaluează oportunitățile existente în piață în vederea dezvoltării unor oferte de preț noi care să genereze venituri suplimentare;
  • Dezvoltă modele și analize financiare care susțin și evaluează toate inițiativele de stabilire a prețurilor pentru energie electrică și gaze naturale;
  • Asigură suport în măsurarea satisfacției clienților în relație cu prețurile de vânzare existente în piață.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ELECTRICA FURNIZARE SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ELECTRICA FURNIZARE SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ELECTRICA FURNIZARE SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?