Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Realizarea de studii de marketing care evalueaza pozitia brandului companiei precum si alegerea metodelor si instrumentelor potrivite pentru pozitionarea buna a firmei pe piata;
- Urmarirea evolutiei brandului companiei in acord cu politicile de marketing ale firmei;
- Urmarirea evolutiei lansarii noilor produse / servicii pe piata.
- Implementarea planului de marketing stabilit la nivelul intregii firme.
- Contribuie la implementarea planului de marketing stabilit la nivelul intregii companii.
- Asigura implementarea politicii de marketing;
- Realizeaza studii si elaboreaza propuneri privind lansarea de noi produse / servicii, stoparea vanzarii anumitor produse / servicii;
- Elaboreaza si actualizeaza site-urile de internet ale companiei;
- Coordoneaza actiuni de publicitate / advertising, prin mijloace ATL (above the line) sau BTL (below the line), in colaborare cu Departamentul de Vanzari;
- Elaboreaza si actualizeaza cataloagele si materialele de prezentare ale companiei (tiparite sau in format electronic), in colaborare cu Departamentul de Vanzari;
- Realizeaza desene / grafica pentru materiale de comunicare corporate;
- Prelucreaza si realizeaza layout-uri pentru diferite suporturi de comunicare;
- Realizeaza infografice;
- Pregateste documentele pentru tipar.
Cerinte:
- Cunostinte temeinice de grafica;
Abobe CS (Photoshop, Illustrator, InDesign, Adobe PDF Professional)
MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Experienta in networking;