Responsabilitati:
Identifica, dezvolta si evalueaza strategia de marketing bazata pe cunoasterea obiectivelor, caracteristicilor pietei
Construieste si Implementeaza campaniile de marketing
Întocmeste si transmite comunicate de presa către diverse agenții de preluare a știrilor
Imbunătățeste aspectul si continutul site-ului Ruris
Întocmeste materiale de marketing
Evalueaza acțiunile de marketing ale concurentei
Evalueaza costurile vs eficientă pentru acțiunile întreprinse
Realizeaza cercetari de piata adaptate nevoilor specifice ale companiei
Promoveaza imaginea firmei prin actiuni specifice: campanii, targuri, expozitii
Prioritizeaza, planifica si gestioneaza eficient resursele implicate in proiectele de marketing
Cerinte:
experienta de minimum 2 ani in domeniul Marketing
abilitati excelente de comunicare orala si scrisa in limba romana si engleza
abilitati creative/inovatoare, fire energica, flexibilitate, receptivitate
disponibilitate de deplasare, mobilitate
Beneficii:
Pachet salarial motivant, corelat cu performanta
Posibilități de dezvoltare într-o echipa dinamica
Laptop, telefon
Descrierea companiei:
RURIS este o companie cu capital 100% românesc, care investește în activități de cercetare, dezvoltare și producție de motoutilaje agricole. Scopul nostru este acela de a crea produse fiabile, care să vină în sprijinul celor care doresc să lucreze mai ușor și mai eficient.
În cei peste 25 de ani de când este pe piață, compania RURIS s-a dezvoltat constant și a ajuns unul dintre jucătorii importanți de pe piață, cu o rețea la nivel național. La ora actuală, portofoliul nostru numără peste 150 de produse, acestea fiind prezente în 300 de puncte de vânzare din întreaga țară si de 2 ani si peste hotare, in peste 10 tari.