Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Malvensky isi completeaza echipa cu un pecialist Marketing Online.
Daca esti pasionat(a) de bijuterii si oameni si ai experienta in industria de lux, atunci jobul nostru din departamentul de Marketing este perfect pentru tine. Alatura-te echipei noastre si fa parte alaturi de noi in crearea povestilor minunate ce definesc experienta Malvensky.
Cerinte minime pentru ocuparea postului:
- Studii specializate in Marketing Vanzari;
- Cunoştinte de utilizare apachetului MS Office;
- Cunoştinte de utilizare a internetuluiși posibilităților acestuia pe o scară largă;
- Cunoştinte practice in online marketing.
Abilitati necesare:
- Capacitate de organizare;
- Buna exprimare in scris;
- Simt vizual;
- Pasiune pentru domeniu;
- News junkie.
Responsabilitati:
- Dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing;
- Realizarea unui plan anual de marketing, propunerea unui buget de marketing anual;
- Dezvoltarea continua a imaginii si identitatii firmei, atat in mediu fizic cat si online;
- Asigurarea functionarii si up-‐gradarea paginilor web ale companiei;
- Construirea, gestionarea, actualizarea bazei de date de clienti a companiei;
- Prezentarea si/sau trimiterea de diferite rapoarte referitoare la marketing si campanii promotionale;
- Informarea periodica a conducerii cu privire la evolutia in domeniul marketing folosite de companie si prezentarea posibilitatilor noi de dezvoltare in acest domeniu;
- Dezvoltarea si actualizareaa cunostintelor proprii si in unele cazuri a colegilor, in ceea ce priveste postului de Specialist Marketing Online;
- Responsabil pentru imaginea si comunicarea pe retelele de socializare a in numele companiei (Facbook, LinkeIn, Youtube, Etc.);
- Implementarea unor practici SEO eficiente, in vederea imbunatatirii imaginii companiei.
- Implementarea unor campanii de Google Adwords eficiente, in vederea imbunatatirii imaginii si vanzarilor companiei;
- Extragerea, evaluarea si prezentarea informatiilor extrase din Google Analytics in fata colegilor si a conducerii firmei;
- Dezvoltarea continua a marketingului in cadrul companiei;
- Analizarea, masurarea si raportarea satisfactiei de clientilor companie.