Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Agenția Star Family recrutează pentru clientul său, un Specialist Marketing, în următoarele condiții:
Cerinte post:
- Studii superioare finalizate
- Experiență de minim 3 ani pe o poziție similară
- Cunoștințe de operare PC, MS Office (Excel, Word, Power Point), navigare pe internet
- Cunoștințe din domeniul comportamentului consumatorului, cursuri de marketing
- Cunoștințe de limba engleză
- Abilități de negociere și capacitate de a influența prin expunerile sale alte persoane
- Creativitate si originalitate in rezolvarea problemelor practice de natura tehnică și economică
- Capacitate de relaționare interumană, capacitatea de adaptare la diverse medii culturale
- Domiciliul în Piatra Neamț
Responsabilități:
- Informează clienții și potențialii clienți despre activitatea organizației, direct sau prin intermediul mass-media /mediul online;
- Analizează concurența, identifică punctele tari și slabe ale produselor acestora și identifică măsurile interne necesare a fi luate;
- Efectuează studii de piață în vederea identificării modului de structurare a pieței: clienți actuali, clienți potențiali;
- Informează Directorul de vânzări despre: promovarea organizației, impactul pe piață, însoțite de sugestiile și propunerile de creștere a cotei de piață; Propune Directorului de vânzări planuri și strategii de marketing eficiente, în concondanță cu strategia generală de dezvoltare a organizației
- Gestionează datele specifice referitoare la clienți, furnizori, produse și concurență (număr de clienți, număr de contracte, evaluare produse) și elaborează rapoarte asupra acestor sfere de interes, rapoarte prezentate și analizate împreună cu Directorul de vânzări;
- Colectează informații legate de satisfacția clienților, prelucrând datele adunate, în conformitate cu cerințele procedurii operaționale Satisfacția clientului ; Preia și ține sub control toate reclamațiile și nemulțumirile clienților, urmărindu-le finalitatea din momentul preluării, până la eliminarea acestora.
- Asigură condițiile desfășurării audit-urilor interne și externe în sectorul comercial; În situația în care în urma procesului de auditare au rezultat neconformități, va asigura respectarea corecțiilor și a acțiunilor corective documentate în rapoartele de audit primite de la conducătorii echipelor de audit și va realiza informarea asupra modului de eliminare a neconformităților documentate.
Se oferă:
-un mediu de lucru plăcut, alături de profesioniști în domeniu;
-posibilitatea dezvoltării unei cariere pe termen lung;
-un pachet salarial motivant.