Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
- Dezvolta conceptele campaniilor de publicitate şi promovare a imaginii companiei și produselor, creeaza mesajele şi selecteaza canalele de comunicare adecvate;
- Iniţieaza și implementeaza măsuri specifice comunicării de marketing;
- Asigura comunicarea de brand prin toate punctele de contact cu clienţii;
- Implementeaza strategiile specifice campaniilor de marketing şi a planurilor de acţiune privind optimizarea rezultatelor firmei;
- Gestioneaza implementarea, monitorizarea şi măsurarea campaniilor de marketing;
- Administrează pagina web şi conturile din reţelele sociale;
- Participă la elaborarea și implementarea strategiei de comunicare;
- Elaborează şi distribuie materiale de presă;
- Monitorizează modul de reflectare în presă a activităţilor firmei;
- Întreţine legătura cu mass-media, creează și actualizează baza de date a jurnaliștilor;
- Organizează şi participă la evenimentele de presă;
- Participă la organizarea evenimentelor publice ale firmei;
- Participă la planificarea, elaborarea şi distribuirea materialelor promoţionale şi informaţionale (broşuri, banere, pliante, newsletter online trimestrial);
Cerințe de ocupare a postului:
- studii superioare, preferabil în domeniul comunicare și relații publice;
- experienţă de lucru şi relaţii în domeniul PR şi mass-media;
- abilităţi în domeniul scrisului, creaţiei publicistice şi dexterităţi stilistice, de traduceri;
- abilităţi de lucru la calculator: Microsoft Office, Internet;
- abilităţi lingvistice: româna si engleza – avansat;
- experienţa anterioară în proiecte constituie un avantaj.
Competente:
- profesionalism, spirit de echipă, abilităţi de comunicare, iniţiativă şi autocritică;
- disponibilitate de a lucra într-un mediu dinamic;
- responsabilitate, autodisciplinare, punctualitate, ordine şi acurateţe;
- capacitate de analiză şi sinteză, flexibilitate în gîndire, adaptabilitate;