Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
PROFILUL CANDIDATULUI:
- Abilități de coordonare.
- Orientare spre rezultate.
- Abilități de comunicare și relaționare.
- Gândire strategică și analitică.
- Conștinciozitate.
- Proactivitate.
- Cunoașterea limbii engleze.
- Cunoștințe avansate de operare PC, MS Office, Excel, Outlook.
SARCINI ȘI RESPONSABILITĂȚI:
- Implementează strategia de comunicare agreată cu managementul companiei și măsoară eficiența activității de PR.
- Elaborează strategia și politicile de marketing ale societății și asigură implementarea acestora.
- Întocmește planuri de marketing, campanii, strategii.
- Gestionează bugetul de marketing.
- Monitorizează permanent piața și concurența.
- Realizează cercetări de piață, prelucrează datele obținute și le transmite superiorului ierarhic pentru analiză.
- Cercetează piața pentru a găsi răspunsuri despre cerințele, obiceiurile și tendințele consumatorilor.
- Supraveghează și analizează preferințele clienților.
- Implementează și analizează campaniile de marketing.
- Dezvoltă politici de fidelizare a clienților.
- Facilitează procesul de comunicare în interiorul companiei.
- Inițiază și organizează evenimente interne.
- Asigură relațiile publice și promovarea publicitară a produselor alocate.
- Editează comunicate de presă, prezentări ale companiei, articole pentru website, newsletter, broșuri, etc.
- Identifică și propune modalități de actualizare a paginii web.
- Organizează acțiunile de promovare a brandurilor alocate.
- Participă la unele dintre evenimentele la care societatea este invitată.
REPREZINTA UN AVANTAJ :
- Studii superioare de specialitate în domeniul Marketing.
- Experiență relevantă pe o poziție similară.
- Cursuri/specializări adiacente: publicitate, marketing-online.
BENEFICII OFERITE:
- Se oferă pachet salarial motivant și posibilitate de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru tânăr și plăcut.