Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
PROFILUL CANDIDATULUI:
Abilități de coordonare.
Orientare spre rezultate.
Abilități de comunicare și relaționare.
Gândire strategică și analitică.
Conștinciozitate.
Proactivitate.
Cunoașterea limbii engleze.
Cunoștințe avansate de operare PC, MS Office, Excel, Outlook.
SARCINI ȘI RESPONSABILITĂȚI:
Implementează strategia de comunicare agreată cu managementul companiei și măsoară eficiența activității de PR.
Elaborează strategia și politicile de marketing ale societății și asigură implementarea acestora.
Întocmește planuri de marketing, campanii, strategii.
Gestionează bugetul de marketing.
Monitorizează permanent piața și concurența.
Realizează cercetări de piață, prelucrează datele obținute și le transmite superiorului ierarhic pentru analiză.
Cercetează piața pentru a găsi răspunsuri despre cerințele, obiceiurile și tendințele consumatorilor.
Supraveghează și analizează preferințele clienților.
Implementează și analizează campaniile de marketing.
Dezvoltă politici de fidelizare a clienților.
Facilitează procesul de comunicare în interiorul companiei.
Inițiază și organizează evenimente interne.
Asigură relațiile publice și promovarea publicitară a produselor alocate.
Editează comunicate de presă, prezentări ale companiei, articole pentru website, newsletter, broșuri, etc.
Identifică și propune modalități de actualizare a paginii web.
Organizează acțiunile de promovare a brandurilor alocate.
Participă la unele dintre evenimentele la care societatea este invitată.
REPREZINTA UN AVANTAJ :
Studii superioare de specialitate în domeniul Marketing.
Experiență relevantă pe o poziție similară.
Cursuri/specializări adiacente: publicitate, marketing-online.
BENEFICII OFERITE:
Se oferă pachet salarial motivant și posibilitate de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru tânăr și plăcut.