Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
STUDIILE SI EXPERIENTA NECESARE POSTULUI
Studii universitare finalizate (specializare Marketing, Comunicare, Jurnalism);
Experienta de min. 2 ani in:
- Copywriting (prezentari, texte si articole in domeniul dezvoltarii de solutii software reprezinta avantaj);
- Comunicare on-line / Social media;
Cunostinte de limba engleza, nivel avansat;
Cunostinte de operare PC (MS Office)
Cunostintele de baza in graphic design reprezinta un avantaj
RESPONSABILITATILE PRINCIPALE
- Contribuie la realizarea strategiei de marketing si comunicare si a bugetului
- Implementeaza planul de marketing si comunicare si evalueaza ROI (return on investment)
- Monitorizeaza permanent piata si concurenta
- Identifica si organizeaza actiunile de promovare a brandului companiei/ a produselor si serviciilor companiei
- Copywriting (prezentari, materiale de promovare, texte si articole etc)
- Actualizeaza si intretine site-ul, conturile de social media ale companiei
- Planifica si organizeaza evenimentele companiei
- Participa la activitatile de evaluare a statisfactiei clientilor
PROFILUL POSTULUI
- Creativitate, concretizata in crearea de texte si mesaje de impact;
- Atitudine si comportamente pozitive cu ajutorul carora sa relationezi intr-un mod constructiv cu cei din jur;
- Initiativa concretizata prin motivare si determinare in gasirea si aplicarea de solutii optime care sa contribuie la preventia sau depasirea obstacole intampinate;
- Capacitatea de organizare eficienta a activitatilor si prioritizarea lor in functie de importanta si urgenta lor;
- Abilitati de comunicare si relationare cu cei din jur care sa te ajute sa-ti construieste o relatie speciala cu partenerii;
- Flexibilitate, manifestata prin capacitatea de a accepta, a-ti insusi si implementa cu usurinta schimbarile (atat din domeniul profesional, cat si organizational)