- Urmareste daca compania indeplineste conditiile de calificare sau eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire pentru ofertele pregatite de companie
-Se ocupa de identificarea expertilor solicitati in cadrul documentatiilor de atribuire si pregateste documentele necesare dovedirii indeplinirii tuturor cerintelor
- Intocmeste documentatii de atribuire pentru procedurile desfasurate de companie, finantate din fonduri structurale
- Solicitarea documentelor necesare participării la licitații și monitorizarea obținerii lor
- Intocmirea ofertelor pentru licitatii (oferte tehnice/pe partea de Instalatii)
- Elaboreaza note justificative, note de fundamentare, referate de necesitate
- Transmite spre publicare anunturile/invitatiile de participare
- Elaboreaza raspunsuri la solicitarile de clarificari pe parcursul derularii procedurii de atribuire
- Participă la elaborarea şi actualizarea planului de achiziţii şi realizează procedurile de achiziţii
- Intocmeste documentatia ceruta prin caietul de sarcini, fisa de date, etc
- Completeaza formularele aferente licitatiei, redacteaza oferta
- Intocmeste si verifica dosarul administrativ al licitatiei publice
- Depune la sediul autoritatii contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie
- Elaboreaza oferta si o urmareste pana la momentul adjudecarii sau respingerii
- Colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare
- Identifica si tine legatura cu expertii externi pentru participarea la procedurile de licitatie
- Participa la sedinte de status pentru procedurile pentru care este responsabil
Cerinte:
- Experienta de lucru minim 2 ani in ofertare sau elaborarea documentatiilor de atribuire, cunostintele in domeniul tehnic/constructiilor constituind un avantaj major.
- Experienta in planificarea achizitiilor si bugetarea ofertelor
- Cunostinte foarte bune privind legislatia si normele de aplicare in vigoare referitoare la achizitiile publice
- Cunostinte foarte bune privind utilizarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP)
- Cunostinte privind mecanismul fondurilor structrale
- Limba engleza – nevel mediu/avansat
- Studii superioare in unul sau mai multe din domeniile: Instalatii, Inginerie,Arhitectura, Urbanism
- Cunostinte avansate in utilizarea MS Office (Word, Excel, Powerpoint), navigare Internet
- Persoana organizata si foarte atenta la detalii, capabila sa gestioneze proiectele din punct de vedere al rezultatelor si termenelor impuse
- Persoana responsabila, orientata spre rezultat, capabila sa lucreze in conditii de stres (termene limita)