Specialist ofertare si licitatii

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

- Urmareste daca compania indeplineste conditiile de calificare sau eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire pentru ofertele pregatite de companie

-Se ocupa de identificarea expertilor solicitati in cadrul documentatiilor de atribuire si pregateste documentele necesare dovedirii indeplinirii tuturor cerintelor

- Intocmeste documentatii de atribuire pentru procedurile desfasurate de companie, finantate din fonduri structurale

- Solicitarea documentelor necesare participării la licitații și monitorizarea obținerii lor

- Intocmirea ofertelor pentru licitatii (oferte tehnice/pe partea de Instalatii)

- Elaboreaza note justificative, note de fundamentare, referate de necesitate

- Transmite spre publicare anunturile/invitatiile de participare

- Elaboreaza raspunsuri la solicitarile de clarificari pe parcursul derularii procedurii de atribuire

- Participă la elaborarea şi actualizarea planului de achiziţii şi realizează procedurile de achiziţii

- Intocmeste documentatia ceruta prin caietul de sarcini, fisa de date, etc

- Completeaza formularele aferente licitatiei, redacteaza oferta

- Intocmeste si verifica dosarul administrativ al licitatiei publice

- Depune la sediul autoritatii contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie

- Elaboreaza oferta si o urmareste pana la momentul adjudecarii sau respingerii

- Colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare

- Identifica si tine legatura cu expertii externi pentru participarea la procedurile de licitatie

- Participa la sedinte de status pentru procedurile pentru care este responsabil

Cerinte:

- Experienta de lucru minim 2 ani in ofertare sau elaborarea documentatiilor de atribuire, cunostintele in domeniul tehnic/constructiilor constituind un avantaj major.

- Experienta in planificarea achizitiilor si bugetarea ofertelor

- Cunostinte foarte bune privind legislatia si normele de aplicare in vigoare referitoare la achizitiile publice

- Cunostinte foarte bune privind utilizarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP)

- Cunostinte privind mecanismul fondurilor structrale

- Limba engleza – nevel mediu/avansat

- Studii superioare in unul sau mai multe din domeniile: Instalatii, Inginerie,Arhitectura, Urbanism

- Cunostinte avansate in utilizarea MS Office (Word, Excel, Powerpoint), navigare Internet

- Persoana organizata si foarte atenta la detalii, capabila sa gestioneze proiectele din punct de vedere al rezultatelor si termenelor impuse

- Persoana responsabila, orientata spre rezultat, capabila sa lucreze in conditii de stres (termene limita)

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Hidroserv Ecotrat Grup S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Hidroserv Ecotrat Grup S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Hidroserv Ecotrat Grup S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?