Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- procesare facturi (clienti, furnizori)
- creare de produse/articole/furnizori in sistemul ERP
- creare comenzi de achizitie in sistemul ERP si anumite platforme specifice vendorilor
- gestionarea fluxului de activitati dpdv logistic si operational pentru desfasurarea proiectelor specifice (traininguri, consultanta IT)
- managementul relatiei cu vendorii, dpdv operational: comenzi, facturi, contracte si licente
- confirmari extrase cont (furnizori si clienti)
- mentinerea relatiei cu firma de contabilitate externalizata, dupa caz
Profilul cautat:
- cel putin 3 ani experienta in domeniul financiar
- absolvent al unei facultati cu profil economic - constituie un avantaj
- cunostinte avansate MS Office, in special Excel
- cunostinte de project management - constituie un avantaj
- persoana prietenoasa, flexibila
Oferta:
- Pachet financiar aliniat la nivelul pietei
- Abonament medical la o clinica privata de top
- Lucrul intr-un mediu prietenos si familial
- Program flexibil, posibilitatea de a lucra de acasa un anumit numar de zile/luna.
- Mediu de lucru dinamic, dar care asigura si respecta echilibrul dintre munca si viata personala;
- Team buildings, team parties :)
- Birou cu conditii moderne de lucru, langa mall Plaza; diverse reduceri la magazine partenere din cadrul mall-ului
Toate informatiile vor fi tratate cu confidentialitate. Vor fi contactati doar candidatii selecti.