Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
CANDIDATUL IDEAL
- Absolvent studii superioare;
- Cunostinte avansate a legislatiei muncii;
- Cunostinte Microsoft Office;
- Experienta de minim 1 an in administrarea de personal si recrutare- reprezinta avantaj;
- Foarte bune abilitati de comunicare, organizare si prioritizare a activitatii, proactivitate si confidentialitate.
RESPONSABILITATI
- Intocmirea rapoartelor specifice domeniului;
- Depunerea documentelor necesare pentru angajarea cetatenilor straini;
- Desfasurarea proceselor de recrutare, selectie si inductie a personalului;
- Identificarea si administrarea canalelor de recrutare adaptate la posturile vacante;
- Selectarea candidatilor pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului;
- Este permanent angrenat in activitatea de atragere a potentialilor candidati din zonele in care compania isi desfasoara activitatea;
- Face demersurile necesare in vederea participarii la diverse evenimente de resurse umane pe zonele de interes;
- Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie în paralel.