Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerințele postului:
- Absolvent licențiat al învățământului superior;
- Experiență de minim 3 ani de în activitatea de recuperare creanțe;
- Capacitate de analiză şi sinteză;
- Abilităţi de comunicare, rezistenţă la stres, stabilitate emoţională, concentrare şi distributivitate bună a atenţiei;
- Capacitate de luare a deciziilor; orientare către rezultate;
- Abilități de lucru în echipă, atenție la detalii, flexibilitate și creativitate;
- Cunoștințe avansate de operare PC (Word, Excel, PowerPoint);
- Cunoștințe de limba engleză;
Principalele atribuții pe care angajatul urmează să le îndeplinească, sunt:
- Inițiază și realizează discuții cu clienții în vederea recuperării pe cale amiabilă a creanțelor;
- Monitorizează - pentru clienții B2B și B2C - situația emiterii preavizelor, rulează și verifică rapoarte specifice cu preavizele neemise, ia măsuri pentru emiterea acestora cu ajutorul specialiștilor Departamentului Aplicații, în conformitate cu prevederile legale;
- Monitorizează și transmite consultantului de vânzări/suport vânzări, prin e-mail, situația clienților care nu respectă clauzele contractuale privind plata ratelor VAS;
- Efectuează operații specifice în cazul plăților post-preavizare, rulează și verifică rapoarte specifice, conținând facturile în starea „încasată și neanunțată” și analizează facturile aflate în această stare mai mult de 10 zile calendaristice;
- Întocmește convenții de eșalonare la plată pentru clienții B2B și B2C, analizează și transmite răspunsul privind aprobarea, conform competențelor;
- Monitorizează - pentru clienții B2B și B2C - situația emiterii ordinelor de deconectare, rulează și verifică rapoarteLE specifice cu OS neemise, ia măsuri pentru emiterea acestora cu ajutorul specialiștilor Direcției Aplicații, în conformitate cu prevederile legale;
- Verifică raportul cu facturile în stare "reconectat fără încasare", analizează facturile aflate în această stare o perioadă mai mare de 10 zile calendaristice, informează Serviciul Suport Vânzare pentru reinițierea procesului de deconectare;
- Este responsabil de constituirea/actualizarea efectivă a garanțiilor pentru clienții rău platnici B2B și B2C;
- Monitorizează clienții care îndeplinesc condițiile de notificare privind rezililiere/conciliere, notifică (până la automatizare) clienții VAS aflați în această stare;
- Monitorizează clienții care îndeplinesc condițiile de notificare/conciliere, realizează sau participă, după caz, la acțiuni de conciliere solicitate de clienți si redactează actele de conciliere;
- Realizează, în conformitate cu prevederile contractului cu recuperatorul extern, pentru creanțele aflate sub pragul de acționare în instanță, transmiterea către prestator a listelor cu facturile care îndeplinesc condițiile stabilite și monitorizează încasările realizate de acesta;
- Monitorizează locurile de consum reziliate pentru neplată și întocmește și transmite către clienții reziliați Somația de plată și nota centralizatoare a pretenţiilor;
- Întocmește, în 3 exemplare, dosarul pentru acționarea în instanță a clienților B2B și B2C rău platnici și îl transmite către Serviciul Juridic. Pe parcursul derulării acțiunilor în instanță, urmărește situația actualizată a debitelor și o transmite Serviciului Juridic ori de câte ori apare o modificare a cuantumului debitului și completează în OPEN (în casuța de observații) taxele de timbru și alte taxe achitate despre care este corespunzător informat;
- Efectuează schimbarea stărilor în aplicația de gestiune, pentru clienții aflați în Managementul Juridic, pe baza comunicărilor interne;
- Monitorizează, pe baza informărilor privind prelucrarea BPI, clienții care intră/ies în/din insolvență sau faliment; întocmește dosarul pentru înscriere la masa credală pentru clienții B2B aflați în insolventă și faliment și îl transmite către Serviciul Insolvență Faliment;
- Pentru creanțele restante la care au fost epuizate toate căile de recuperare, în vederea trecerii pe costuri, întocmeste referate și le transmite spre aprobare, împreună cu documentele justificative;
- Asigură suport Serviciului Management Cereri și Reclamații în elaborarea răspunsurilor (reclamații privind activitățile gestionate de Departamentul Recuperare Creanțe);
- Verifică solicitările clienților pentru restituirea sumelor aflate în avans sau a garanțiilor ce pot fi restituite și le transmite la Divizia Financiară în vederea efectuării plăților;
- Duce la îndeplinire deciziile, notele de serviciu, instrucţiunile primite pe cale ierarhic superioară.