Specialist Relații Clienți

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Îți dorești un rol dinamic în cadrul Serviciului Clienți și șansa de a avea un impact pozitiv? Îți place să interacționezi cu diferite persoane? Consideri că ai un talent natural pentru rezolvarea problemelor? Atunci avem locul de muncă perfect pentru tine…


Povestea noastră (versiunea pe scurt):

Comanzi cartofi prăjiți împreună cu prietenii tăi sau vrei o salată sănătoasă? Atunci ai nevoie de . Noi facem legătura între gurmanzi și preparatele lor preferate, pe teritoriul României - de la Brașov la București - și în alte 10 țări.
Cu milioane de comenzi în fiecare săptămână, suntem mândri să fim cel mai mare serviciu online pentru livrare de mâncare din Europa continentală. Un ingredient esențial al dezvoltării noastre a fost să ne menținem clienții fericiți și încercăm în continuare să le îmbunătățim experiența de fiecare dată.


Totul despre post:

În calitate de Specialist Relații Clienți, vei prelua solicitările trimise de oameni din toată România, primite prin telefon sau e-mail.
Fie că s-au hotărât să mai adauge ceva la comanda lor, fie că, dintr-un motiv sau altul, au primit pizza greșită, tu ești persoana care primește, verifică și - dacă este posibil - rezolvă orice problemă ar avea. Tu ești, de asemenea, persoana care știe cum și când să redirecționeze solicitările către echipele potrivite.
Fiind o persoană care deține abilități bune de comunicare, poți discuta cu restaurantele și clienții într-un mod prietenos, util și profesional. Contăm, de asemenea, pe tine pentru:

  •  Verificarea comenzilor și livrărilor, în timp real;
  •  Menținerea și dezvoltarea colaborării cu departamente interne;
  • Actualizarea sau adăugarea meniurilor restaurantelor în baza de date.

Te poți descurca?

Ești gata să adaugi ingredientele perfecte în relația noastră cu clienții? Deja ai bifat ceva important. Iată alte câteva elemente pe care le căutăm:

  • Fluență în limba română. Nivel mediu (sau avansat) de limba engleză;
  • Experiența anterioară în relațiile/serviciile clienți reprezintă un avantaj - dar nu este esențială;
  • Capacitatea de adaptare la noi programe, sisteme și aplicații;
  •  Ai finalizat sau în prezent urmezi cursurile unei instituții de învățământ superior;
  •  Ești o persoană de încredere și capabilă să răspundă la solicitări și situații neprevăzute;
  •  Ești dispus și apt să lucrezi în ture.

Oferta noastră:

Am enumerat așteptările pe care le avem de la tine. Iată beneficiile pe care le vei avea făcând parte din echipa :

  • Salariu competitiv;
  • Asigurare medicală privată (după șase luni de angajare);
  • Achitarea taxiului, dacă tura ta se încheie după 22:00;
  • Beneficii la birou: Fructe proaspete, ceai delicios și cafea, precum și faimoasa noastră întâlnire Freaky Friday!
  • Evenimente ale companiei, precum petrecerea de vară și evenimentul anual de iarnă;
  • Un loc de muncă plăcut și primitor, în mijlocul Bucureștiului (aproape de stația de metrou Timpuri Noi);
  • Salariu fix, peste medie (salariu net: lei).

Crezi că acesta este locul de muncă perfect pentru tine? Dă click pe butonul de mai jos pentru a ne trimite CV-ul și scrisoarea de intenție.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Takeaway.com pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Takeaway.com pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Takeaway.com locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?