Pentru EUROSPORT DHS, unul dintre cei mai mari exportatori români, suntem în căutarea unui Specialist Relatii Clienți (Central, in-house) care să poată duce provocarea satisfacției clienților la nivelul următor!
Profil
Utilizarea avansată sau nativă a Limbii Germane, fie că este scrisă, vorbită și / sau înțelegere tehnică de bază
Experiență anterioară de lucru cu un CRM, de preferință HubSpot, reprezinta un avantaj
Experiență și abilități B2C, reprezintă un avantaj
Foarte bune abilități de ascultare activa, ponderare și echilibru
Abilități interpersonale puternice și prezență socială / sociabilitate, prietenie și carismă
Atitudine pozitivă, eticheta și acuitate sociala dezvoltata
Adaptabilitate și învățare rapidă
Studii inițiale în domeniul tehnic sau social, fie studii medii sau superioare
Responsabilități
Este punct de contact central pentru clienții noștri germani cu privire la toate activitățile de service after-market, garanții, dificultăți tehnice, oricare și toate recomandările Clientului, întrebări, preocupări și informări
Asigură aplicarea politicilor și celor mai bune practici de relații clienți/ a know-how-ului intern
Răspunde și escaladează în timp optim toate situațiile relevante și feedbackurile clienților către părțile responsabile
Urmărește toate facturile clienților centrali, scrisorile de transport și alte documente legate de comandă
Aplică în timp și în totalitate și controlează toate datele de pe * CRM intern (* Platforma de relații cu clienții - HubSpot)
Este parte centrală a evaluării și rapoartelor cantitative și calitative în cee ce privește satisfacția clienților
Este parte centrală a optimizării experienței de Client
Oferta noastră:
Șansa de a lucra într-o industrie dinamică, în creștere și sustenabilă, alături de o echipă internațională
Un proces de Inducție destinat și pas-cu-pas în lumea relațiilor cu clienții
Sprijin și dezvoltarea carierei