Profilul rolului:
• Managerul de relații cu clienții este lipiciul dintre afacerea lui Colt și clientul lui Colt
• Oferirea de sprijin colegilor de vânzări și acționarea ca un singur punct de contact pentru clienții după vânzare și pe durata serviciului lor cu afacerea noastră.
• În acest rol, veți deține experiența în viață a unui portofoliu de conturi – aceștia sunt clienții DVS. și felul în care se simt ei despre afacerea noastră va depinde de dvs.
• Cu o gamă largă de responsabilități, aceasta este o slujbă pentru cineva căruia îi place să fie în centrul lucrurilor, îi place varietatea, rezolvă problemele și face lucrurile.
Responsabilități cheie
• Întâmpinarea noilor clienți în Colt și ajutându-i să înțeleagă cum să lucreze cel mai bine cu noi
• A face ceea ce trebuie făcut pentru a configura un nou client în sistemele noastre
• Asigurarea faptului că toate părțile interesate (vânzări, clienți și echipe de livrare) lucrează împreună și sunt pe deplin informați pe parcursul procesului de livrare
• Preluarea întrebărilor clienților (pentru probleme care nu sunt defectuoase) și soluționarea acestora sau transmiterea către grupul de soluționare de back office – păstrând dreptul de proprietate asupra rezoluției și a comunicațiilor cu clientul pe tot parcursul
• Educarea clienților despre sistemele, instrumentele și procesele noastre
• Acționează ca un punct de escaladare și rezoluție în cazul în care procesele existente nu reușesc să se livreze așa cum ar trebui
• Gestionarea unor vânzări și reînnoiri de contracte
• Sprijinirea măsurării fericirii clienților și creșterea gradului de satisfacție a clienților
• Sprijinirea colegilor de vânzări pentru a crea conturi inteligente și planuri de dezvoltare a serviciilor pentru clienții existenți
• Coordonarea activităților de stabilire a prețurilor, de cotare și de comandă pentru a vă asigura că totul se face rapid și corect și că clienții sunt ținuți la curent pe parcursul procesului
Persoana potrivita…
• Va face din service-ul Colt un punct de diferență prin înțelegerea, grija, comunicarea și viteza lor.
• Va fi tenace - absolut niciodată nu se va opri până când treaba este terminată
• Va iubi varietatea și va avea apetit pentru schimbare – nu vor fi două zile la fel, uneori va fi liniște, alte zile vor fi asurzitoare, le veți îmbrățișa pe toate
• Va fi un colaborator excelent – știind când să împingeți, când să ușurați, când este nevoie de contribuții și când este nevoie de acțiune, chiar acum. Mai mult decât orice, vor fi grozavi în a-i determina pe alți oameni să sprijine clienții noștri
• Va face din înțelegerea clienților noștri, a industriilor lor și a piețelor lor un hobby
Cerințe specifice rolului
Abilități și experiență
• Experienta de minim 1/2 an intr-un rol care se ocupa de clienti
• O înțelegere a tehnologiilor și produselor de rețea
• Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală
• Abilitatea de a influența oamenii la toate nivelurile pentru a obține ceea ce aveți nevoie pentru clienții dvs
• O pasiune pentru serviciu
• Adaptabil la nevoile în continuă schimbare ale clienților
Ceea ce oferim:
Colt este o afacere în creștere care investește în oamenii săi. Oferim dezvoltarea competențelor, căi de învățare și acreditare pentru a ne ajuta oamenii să performeze cel mai bine, indiferent de rol și locație.
Pe lângă oferirea de salarii competitive și planuri de stimulente, o gamă largă de beneficii și pachete de recompense locale sunt oferite personalului. Colt recunoaște importanța echilibrului dintre viața profesională și viața personală.
Câteva exemple de beneficii sunt:
- Muncă flexibilă și cod vestimentar relaxat
- Două zile pe an pentru a le cheltui pe oportunități de voluntariat
- Asigurare medicala privata
- Acces la o școală de afaceri virtuală pentru învățare continuă
- Mentorarea afacerilor