Descrierea postului:
– Elaborează și implementează strategiile de PR şi comunicare ale companiei
– Propune, organizeaza si coordoneaza campaniile şi acţiunile de promovare ale companiei, offline şi online
– Participă activ la promovarea produselor companiei şi la dezvoltarea imaginii acesteia pe toate canalele media
– Dezvoltă şi gestionează parteneriatele cu media, presa scrisă/radio/TV sau online, bloguri, cu diverşi sponsori, cu alţi furnizori specifici activităţii de promovare şi PR
– Organizează şi promovează evenimente (lansări de carte, participări la târguri şi expoziţii, alte acţiuni specifice de promovare etc.) în cadrul cărora îndeplineşte şi rolul de purtător de cuvânt;
– Reprezintă compania prin interviuri, apariţii în media, conferinte, la diverse evenimente etc.
– Se asigură de promovarea susţinută a companiei şi a produselor sale în mediul online prin concursuri, recenzii, newslettere, dezvoltarea unor parteneriate cu blogurile sau site-urile de profil
– Propune şi elaborează materialele specifice de promovare/PR ale companiei (articole, comunicate de presă, prezentări, web content, bannere, afişe, flyere, broşuri etc.) având suportul celorlalte departamente; răspunde de buna calitate a acestora şi de mediatizarea lor
– Monitorizează şi actualizează oferta de produse pe site-ul companiei
– Administrează blogul companiei şi conturile de social media
– Elaborează instrumente de monitorizare a imaginii companiei şi de măsurare a eficienţei activităţii de promovare şi PR
– Răspunde de corectitudinea si profesionalismul informaţiilor transmise atat în exteriorul, cât şi in interiorul companiei
Cerinţe:
– Studii superioare (de preferat relaţii publice, jurnalism, comunicare, marketing)
– Experienţă de minimum 2 ani în domeniu
– Cunoştinţe de operare PC (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point, etc.)
– Bun cunoscător al limbii române
– Cunoştinţe de limba engleză la nivel mediu spre avansat
– Cunoscător al tehnicilor şi canalelor de promovare şi al relaţiilor cu presa
– Experienţă în comunicarea online şi cunoaşterea acestui mediu
– Abilităţi de comunicare, redactare şi susţinere de prezentări foarte bine dezvoltate
– Capacitate foarte bună de analiză, atitudine pozitivă şi deschisă spre rezolvarea problemelor; rezistență la un ritm de lucru dinamic
– Receptivitate, proactivitate, flexibilitate şi creativitate
– Capacitatea de lucru în echipă
– Abilităţi de negociere și organizare
– Simț estetic și cunoștințe minime de grafică
Ce oferim:
Postul presupune flexibilitate, dezvoltarea unor proiecte şi beneficii suplimentare, în măsura în care obiectivele propuse sunt atinse cu succes. Atmosfera este una constructivă, de colaborare şi sprijin, informală şi deschisă.