Dezvolta-ti cariera cu liderul in domeniul serviciilor de Curățenie si Managementul Calității Serviciilor
În calitate de specialist în resurse umane, veți contribui la operațiunile cotidiene ale departamentului de resurse umane, folosind una sau mai multe dintre super-puterile dvs. de resurse umane: administrarea personalului, recrutare, dezvoltare oameni, administrare Mentor HR, politici și proceduri de resurse umane, muncă Legislația in vigoare.
Responsabilități cheie:
• Oferă sprijin activ pentru operațiunile specifice resurselor umane;
• Țineți evidența angajaților la zi pregătind documentele legale de angajare necesare și prelucrând schimbările de statut ale angajaților din sistemul WINMENTOR;
• Asistență în procesul de recrutare (gulere albastre și albe) prin crearea de posturi de muncă, revizuirea CV-urilor, efectuarea verificărilor de referință și interviuri;
• Organizează instruire internă, pregătește materiale pentru integrarea și orientarea angajaților;
• Pregătiți sau actualizați politicile și procedurile interne în conformitate cu legislația, Codul Muncii, GDPR, specificațiile locale și ale grupului;
• Oferă sfaturi și îndrumări generaliste în domeniul resurselor umane cu privire la procesele de resurse umane și la întrebările generale;
• Pregătiți documentele de resurse umane necesare pentru autoritățile de muncă, audituri interne etc .;
• Participarea și consilierea echipei de management la acțiuni disciplinare;
• Realizează cercetări, analizează datele și pregătește recomandări privind proiectele alocate;
• Asigurați-vă că toate politicile și procedurile de resurse umane sunt respectate; recomanda imbunatatiri;
• Acționați ca model de angajament pentru angajarea angajaților și derularea inițiativelor companiei.
Veți fi alegerea noastră dacă aveți:
• Învățământul superior și certificatele în resurse umane ar fi un atu;
• Cel puțin 3 ani de experiență ca profesionist în domeniul resurselor umane;
• Să cunoască în profunzime dreptul muncii;
• Abilități excelente de comunicare, cu capacitatea de a gestiona situații dificile și sensibile;
• Abilități de planificare și organizare foarte bune;
• Atitudine de rezolvare a problemelor și mentalitate de „a face”;
• Fii condus de rezultate și pro-activ;
• Abilitatea de a comunica cu precizie și eficientizare în limba română și engleză