Specialist resurse umane

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal


1. constiinciozitatea in raport cu sarcinile care-i revin;
2. abilitati de coordonare, planificare si organizare
3. dorinţa de a avansa si de a face lucrurile mai bine
4. documentarea şi menţinerea la curent cu noile reglementări legislative
5. respectarea procedurilor firmei si a legislatiei in vigoare ;
6. buna colaborare cu clienţii, satisfacerea nevoilor ţi solicitărilor in timp util
7. orientare catre lucru in echipa, ajutarea si respectarea colegilor

Descrierea jobului

- gestionarea responsabilitatilor privind salarizarea pentru clientii companiei
- verificarea valabilitatii actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii lor in registrul de evidenta a salariatilor
- intocmirea formelor de angajare (completare de formulare contract individual de munca, fisa cu datele personale,etc.) si
- intocmirea formelor de desfacere a contractului individual de munca (dispozitie de desfacere a contractului individual de munca, nota de lichidare, adeverinta de vechime);
- inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de desfacere a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in registrul de evidenta al salariatilor
- inregistrarea in registrul de evidenta al salariatilor a tuturor schimbarilor survenite in situatia angajatilor conform legilor si instructiunilor in vigoare;
- calcularea drepturilor salariale conform pontajului, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare.
- tinerea evidentei concediilor de odihna pentru fiecare societate si verificarea pontajelor cu cererile de concediu de odihna, certificatele medicale si alte referate din cursul lunii
- intocmirea si distribuirea fluturasilor de salarii
- acordarea consultantei societatilor si salariatilor in probleme de gestiune a personalului
- intocmirea in mod corect a declaratiilor salariale si a statelor de plata;

Descrierea companiei
Ne-am înfiinţat în anul, fiind o firmă cu capital integral românesc, care prestează servicii de contabilitate, consultanţă fiscală, audit şi salarizare atât pentru clienţi din Bucureşti, cât şi pentru clienţi din celelalte oraşe ale ţării .

Calitatea serviciilor noastre se datorează promptitudinii şi seriozităţii cu care tratăm nevoile clienţilor şi competenţei profesionale, societatea fiind membru al Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizati din România din anul 2004. Furnizăm soluţii şi idei pentru toate problemele curente ale oricărei firme sau persoane implicate într-un mediu de
afaceri.


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PROSYS AUDIT SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PROSYS AUDIT SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PROSYS AUDIT SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?