Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- Studii superioare; Curs Inspector resurse umane;
- Cunostinte temeinice de legislatiei muncii;
- Experienta in domeniul resurselor umane: minim 3 ani in administrare personal si salarizare;
- Capacitatea de a lucra cu termene limita;
- Abilitati de comunicare si relationare;
- Cunostinte de utilizare PC: Word, Excel, Outlook.
Responsabilitati:
- Intocmeste actele premergatoare angajarii, executarii si incetarii contractului individual de munca;
- Efectueaza calcul salarial, centralizand si introducand toate informatiile necesare acestui proces;
- Actualizeaza permanent baza de date din aplicatia Charisma si respecta termenele de transmitere in Revisal;
- Ofera suport in activitatea de recrutare, selectie si evaluare personal;
- Asigura suport angajatilor la solicitarile acestora si se implica in derularea procedurilor interne specifice resurselor umane;
- Intocmeste periodic diverse rapoarte.