Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte obligatorii:
- Studii superioare sau medii in domeniul Resurselor Umane sau Contabilitate/Finante
- Experienta relevanta in efectuarea de activitati in Revisal, Incheiere/Desfacere CIM, pontaje/concedii, calculare salarii/bonusuri, cunostinte relevante de contabilitate.
- Cunostinte solide de Resurse umane si personal - cunoasterea principiilor si procedurilor pentru recrutarea si selectia personalului, dezvoltare, compensatii si beneficii, relatii de munca si sisteme de informare a personalului;
- Cunostinte solide de legislatia muncii
- Experienta intr-un post similar de minim 5 ani
- Bune cunostinte de operare PC
- Abilitati de comunicare si relationare;
- Limba Engleza nivel mediu .
Aptitudini si competente personale:
- atentie deosebita la detalii ;gandire laterala;ascultare activa; concentrare; incredere in sine;punctualitate;aptitudini tehnice;disponibilitate si interes de dezvoltare personala continua;cunostinte foarte bune de Psihologie - cunoasterea comportamentului uman si a performantelor umane;abilitatea de a relationa cu colegii; capacitate de invatare si predare - selectarea si folosirea unor metode si proceduri de invatare/instruire corespunzatoare pentru situatiile in care invata sau preda lucruri noi.
Principalele responsabilitati :
- colectarea informatiilor care stau la baza calcului salarial si introducerea corecta a acestora in sistem, inclusiv intocmirea pontajelor lunare;
- intocmirea corecta a calcului salarial precum si a viramentelor bancare catre salariati companiei;
- evidenta si distributia tichetelor de masa;
- intocmirea tuturor formalitatilor legate de dosarele de personal (fara a se limita la: angajari/ plecari, activitati adminitsrative de personal (adeverinte), Intocmirea si intretinerea la zi a bazei de date a angajatilor, dupa un format prestabilit, actualizarea opis-ului dosarului de munca in timp real, actualizarea fiselor de post (ori de cate ori este nevoie) etc);
- cunoasterea temeinica a legislatiei muncii
- managementul independent al tuturor raportarilor in Revisal , inclusiv incarcarea contractelor de munca si a modificari de status contractual pe site-ul ITM;
- elaborarea de rapoarte specifice pe baza indicatorilor de performanta stabiliti sau solicitate ad-hoc de managementul local sau de Grup;
- intretinerea la zi a situatiei privind asigurarile medicale si asigurari calatorie ale angajatilor, intretinerea unui contact direct si constant cu companiile de asigurari;
- efectuarea modificarilor in organigrama companiei in timp real;
- asigurarea sprijinului logistic si administrativ in organizarea diverselor evenimente: targuri de joburi, teambuilding-uri si alte evenimente interne/externe ale companiei
- sa participe la elaborarea procedurilor de lucru privind principalele activitati de resurse umane si sa se asigure de respectarea acestora de catre intreg personalul
- sa participe la realizarea si implementarea in colaborare cu managementul companiei a sistemelor de evaluare si bonificare a performantelor profesionale ale angajatilor;
- participarea activa in procesul de selectie personal:
- sa coordoneze si sa monitorizeze procesul de publicare interna si externa (prin intermediul tuturor mediilor de comunicare disponibile) a anunturilor de angajare;
- sa efectueze screening-ul preliminar al tuturor aplicatiilor primite si sa se asigure ca aplicatiile selectate pentru interviu corespund fisei postului si profilului candidatului din punct de vedere al calificarii profesionale, a abilitatilor, experientei si cunostintelor;
- sa organizeze si sa sustina interviurile (inclusiv cele telefonice) preliminare
- sa alcatuiasca short-list-ul pe baza caruia candidatii vor fi intervievati si de catre managerul angajator;
- sa verifice referintele candidatului.
- sa planifice si sa coordoneze procesul de inductie al noilor angajati, pentru a facilita integrarea acestora in organizatie, urmarind evolutia acestora, din punct de vedere a performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele societatii;
- sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale
- sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
Beneficii:
Pachet salarial competitiv
Bonuri de masa
Asigurare medicala extinsa si pentru membrii familiei
Bonusuri anuale stabilite conform ROI
Concediu de odihna: 24 zile pe an plus cate doua zile aditionale la fiecare doi ani lucrati in companie pana la atingerea limitei maxime de 30 zile pe an.
Transport asigurat de la/ la Piata Sudului (Berceni) pana la/de la sediul companiei.