Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ce este nevoie sa faci:
- Intocmirea documentelor necesare pentru angajare, modificare sau incetare a activitatii si inregistrarea lor (Revisal, program salarizare etc)
- Administrarea dosarelor de personal
- Intocmirea si verificarea statului de plata lunar
- Intocmirea diverselor adeverinte pentru salariati
- Intocmirea si urmarirea KPI-lor
- Gestionarea eventualelor anchete disciplinare din cadrul firmei
- Pregatirea dosarelor de recuperare a sumelor de la Casa de Sanatate privind concediile medicale
- Intocmirea de proceduri de lucru noi si actualizarea celor existente
- Urmarirea tuturor schimbarilor legislative si aplicabilitatea lor in cadrul firmei
- Actualizarea periodica a Contractului Colectiv de Munca si a Regulamentului Intern
- Pastrarea relatiei cu institutiile statului (ITM, CASS, AJOFM, ANAF etc)
- Diverse informari, notificari, planificari sau raportari
Ce dorim sa gasim:
- Foarte buna cunoaștere a legislației muncii;
- Experiență în gestionarea documentelor de personal și salarizare-minim 3 ani;
- Cursul de Inspector Resurse Umane reprezinta un plus;
- Foarte bune cunostinte de PC (Microsoft Office) ;
- Bune cunoștințe de limba limba engleză (citit, scris, vorbit);
- Bune aptitudini organizatorice și de comunicare, prezenta agreabila;
- Persoana organizata, atenta la detalii, diplomata, deschisa la nou;
- Abilități de lucru în echipă.
Ce oferim:
- Salarii competitive si beneficii;
- Tichete de masa la valoarea nominala de 15 lei;
- Al 13-lea salariu;
- Bonus anual ;
- Asigurare medicala pentru tine si familia ta;
- Transport asigurat din Timisoara si Dumbravita;
- Mediu de lucru placut;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala (cursuri si specializari);
- Pachet de discount pentru activitati sportive & wellness ;
- Program de lucru flexibil ;
- Team building-uri & evenimente.