SPECIALIST RESURSE UMANE

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

1. Administrare personal

  • Intocmeste contractele de munca, actele aditionale, decizii de suspendare/incetare activitate, note de lichidare si raspunde la diversele solicitari ale angajatilor, tine evidenta concediilor;
  • Intocmeste si gestioneaza dosarele angajatilor si se asigura ca acestea contin toate documentele necesare;
  • Initiaza si deruleaza intreg procesul de angajare;
  • Opereaza inscrierile in Registrul de Evidenta al Salariatilor (REVISAL)/REGES;
  • Intocmeste si actualizeaza fisele de post (ori de cate ori este nevoie);
  • Identifica sursele de nemultumire reale in firma, si le comunica Comitetului Director de Conducere propunand masuri de corectie pentru nemultumirile aparute;
  • Sa participe la elaborarea procedurilor de lucru privind principalele activitati ale departamentului resurse umane si sa se asigure ca acestea sunt respectate de angajati;
  • Participa la procesul de evaluare al angajatilor impreuna cu managerii de departamente;
  • Gestioneaza relatia cu SSM/PSI si furnizorul de Medicina Muncii

 

2. Recrutare

  • Concepe anunturile de recrutare si le posteaza pe site-urile de profil
  • Organieaza si sustinte interviurile (inclusiv cele telefonice) preliminare;
  • Alcatuieste un short-list pe baza caruia candidatii vor fi intervievati de catre managerul angajator;
  • Orientarea si integrarea in organizatie a noilor angajati – prezentarea catre noul angajat a Regulamentului Intern;
  • Planifica si coordoneaza procesul de inductie al noilor angajati, pentru a facilita integrarea acestora in societate, urmarind evolutia acestora din punct de vedere a performantelor profesionale si adaptatabilitatea acestora la cerintele societatii;
  • Efectueaza screening-ul preliminar al tuturor aplicatiilor primite si se asigura ca aplicatiile selectate pentru interviu corespund fisei postului si profilului candidatului din punct de vedere al calificarii profesionale, a abilitatilor, experientei si cunostintelor;

3. Salarizare

  • Primeste certificatele medicale si efectueaza calculul acestora;
  • Efectueaza calculul salariilor si intocmeste statele de plata;
  • Intocmeste statele de plata, de lichidare;
  • Intocmeste declaratiile lunare privind obligatiile la buget (CAS, CASS, somaj), fisele fiscale FF1, FF2, centralizatoarele si asigura inregistrarea acestora la organele fiscale;

 

 Cerinte:

 Studii superioare finalizate, preferabil Psihologie
 Minim 2 ani experienta intr-un post cu responsabilitati similare
 Curs inspector resurse umane

 Cunostinte temeinice de operare in Revisal/Reges
 Cunostinte foarte bune PC: MS Office

 Cunoasterea softului de salarii SAGA;
 Cunoastea riguroasa a codului muncii si alte norme legislative aplicabile;

 Cunostinte limba engleza – nivel business mediu spre avansat;
 Foarte buna capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii
 Capacitate de organizare si planificare
 Persoana matura, echilibrata, cu atitudine proactiva, capabila sa isi asume decizii si sa lucreze intr-un  ritm de  lucru alert

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la MANDY FOODS INTERNATIONAL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la MANDY FOODS INTERNATIONAL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are MANDY FOODS INTERNATIONAL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?