Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
1. Administrare personal
- Intocmeste contractele de munca, actele aditionale, decizii de suspendare/incetare activitate, note de lichidare si raspunde la diversele solicitari ale angajatilor, tine evidenta concediilor;
- Intocmeste si gestioneaza dosarele angajatilor si se asigura ca acestea contin toate documentele necesare;
- Initiaza si deruleaza intreg procesul de angajare;
- Opereaza inscrierile in Registrul de Evidenta al Salariatilor (REVISAL)/REGES;
- Intocmeste si actualizeaza fisele de post (ori de cate ori este nevoie);
- Identifica sursele de nemultumire reale in firma, si le comunica Comitetului Director de Conducere propunand masuri de corectie pentru nemultumirile aparute;
- Sa participe la elaborarea procedurilor de lucru privind principalele activitati ale departamentului resurse umane si sa se asigure ca acestea sunt respectate de angajati;
- Participa la procesul de evaluare al angajatilor impreuna cu managerii de departamente;
- Gestioneaza relatia cu SSM/PSI si furnizorul de Medicina Muncii
2. Recrutare
- Concepe anunturile de recrutare si le posteaza pe site-urile de profil
- Organieaza si sustinte interviurile (inclusiv cele telefonice) preliminare;
- Alcatuieste un short-list pe baza caruia candidatii vor fi intervievati de catre managerul angajator;
- Orientarea si integrarea in organizatie a noilor angajati – prezentarea catre noul angajat a Regulamentului Intern;
- Planifica si coordoneaza procesul de inductie al noilor angajati, pentru a facilita integrarea acestora in societate, urmarind evolutia acestora din punct de vedere a performantelor profesionale si adaptatabilitatea acestora la cerintele societatii;
- Efectueaza screening-ul preliminar al tuturor aplicatiilor primite si se asigura ca aplicatiile selectate pentru interviu corespund fisei postului si profilului candidatului din punct de vedere al calificarii profesionale, a abilitatilor, experientei si cunostintelor;
3. Salarizare
- Primeste certificatele medicale si efectueaza calculul acestora;
- Efectueaza calculul salariilor si intocmeste statele de plata;
- Intocmeste statele de plata, de lichidare;
- Intocmeste declaratiile lunare privind obligatiile la buget (CAS, CASS, somaj), fisele fiscale FF1, FF2, centralizatoarele si asigura inregistrarea acestora la organele fiscale;
Cerinte:
Studii superioare finalizate, preferabil Psihologie
Minim 2 ani experienta intr-un post cu responsabilitati similare
Curs inspector resurse umane
Cunostinte temeinice de operare in Revisal/Reges
Cunostinte foarte bune PC: MS Office
Cunoasterea softului de salarii SAGA;
Cunoastea riguroasa a codului muncii si alte norme legislative aplicabile;
Cunostinte limba engleza – nivel business mediu spre avansat;
Foarte buna capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii
Capacitate de organizare si planificare
Persoana matura, echilibrata, cu atitudine proactiva, capabila sa isi asume decizii si sa lucreze intr-un ritm de lucru alert