Specialist resurse umane

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cautam o persoana cu abilitati bune de organizare pentru o fabrica in crestere care isi doreste tot ce e mai bun pentru angajatii sai- un Manager de Departament Resurse Umane-o  persoana calificata sa infiinteze un asemenea department, cu oameni in subordine si sprijin in toate detaliile pentru o evolutie pozitiva alaturi de o firma serioasa.

Abilitatati:

✓ Abilități înalte de exprimare verbală și scrisă,
✓ Înclinație pentru ascultare activă,
✓ Abilități analitice și capacitate de a evalua bine caracterele,
✓ Abilități diplomatice și de negociere,
✓ Abilități de comunicare superioare și roluri consultative dezvoltate,
✓ Abilități de a analiza, interpreta și explica,
✓ Cunoașterea ramurei juridice în care se reglementează angajarea,
✓ Imparțialitate și echitate,
✓ Atitudine corectă și convenabilă și încredere în sine.

Obligatii:

  • Supravegheaza si coordoneaza activitatea intregului department resurse umane pentru o buna functionare din punct de vedere legal si etic.
  • Cunoaste, intervieveaza, se implica si urmareste frecvent fiecare angajat din cadrul firmei pentru asigurarea unui mediu de lucru stabil
  • Mentine organigrama firmei si balanta intre departamente cu intelegerea functionalitatilor si raspunderilor pe departamente si mentinerea dosarelor cu fise de post precum si alocarea lor conforma cu postul ocupat…
  • Conduce procesul de selecție și de recrutare in toate pozitiile aferente
  • Organizează concursuri pentru toate locurile de muncă
  • Are grijă de motivația și de nivelul de satisfacție al angajaților și identifică domeniile care necesită îmbunătățiri
  • Acționează asupra dezvoltării echipei, precum și asupra consilierii conducerii cu privire la deciziile care trebuie aplicate
  • Comunică cu conducerea de vârf a companiei
  • Are grijă de relațiile interpersonale din cadrul companiei si organizeaza frecvent instructaje, team-building-uri, training-uri
  • Concepe și implementează reguli și proceduri noi pentru o muncă de calitate și pentru dezvoltarea companiei
  • Are grijă de respectarea politicilor companiei (ROI) și a reglementărilor adoptate, având grijă în același timp ca acestea să fie în concordanță cu legea actuală a muncii
  • Se ocupă de procese disciplinare, de luarea deciziilor și de declararea soluțiilor de afaceri în domeniul resurselor umane
  • Mentine si ingrijeste baza de date aferenta angajatilor, revisalul precum si arhiva de salariati in buna confidie si organizare
  • - evidenta prezentei la lucru a personalului de la sediul societatii si intocmiea formelor necesare pentru salarizare;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CASA LEBADA SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CASA LEBADA SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CASA LEBADA SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?