Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte
• Studii superioare finalizate
• Experienta in administrare de personal si calcul salarial - minim 3 ani
• Atestat de Inspector Resurse Umane – reprezinta avantaj
• Cunoasterea legislatiei muncii si a prevederilor conexe privind relatiile de munca;
• Operare program salarizare (avantaj SAGA);
• Operare Revisal;
• Limba engleza: nivel avansat;
• Bune cunostinte a pachetului Microsoft Office (Word, Excel);
• Abilitati excelente de organizare, amabilitate, atitudine proactiva si spirit de echipa;
Responsabilitati
• Intocmirea si inregistrarea/incetarea contractelor de munca in Revisal si cu efectuarea modificarilor lunare privind statutul angajatilor
• Colectarea si centralizarea informatilor justificative privind calculul salarial (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri etc.)
• Mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii de SSM si PSI
• Gestionarea si actualizarea fiselor de post ale angajatilor (elaborare, revizuire);
• Intocmirea adeverințelor de salariat / vechime / medic de familie / somaj / stagiu cotizare;
• Administrarea si arhivarea dosarelor de personal;
• Intocmirea si gestionarea tuturor documentelor necesare administrarii personalului conform legislatiei si a procedurilor interne (contracte, dosare de personal, acte aditionale, decizii, etc)
• Elaborarea altor situatii si documente de resurse umane, in functie de cerintele interne;
Beneficii
• Mediu de lucru placut
• Program flexibil
• Tichete de masa
• Asigurare medicala
• Pachet salarial atractiv corelat cu experienta si realizarile profesionale