SPECIALIST RESURSE UMANE

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

- Absolvent al Facultății de Psihologie, Științe Economice sau Politehnica.
- Cursuri speciale de legislația muncii.
- Să probeze o vechime de minim 3 ani în domeniu.
- Să posede cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul resurselor umane.
- Inteligență (gândire logică, memorie, capacitate de analiză și sinteză, precum și de a motiva angajații).
- Persoană independentă, responsabilă, atentă la detalii și acuratețe în lucru, cu abilități dezvoltate de comunicare, orientate spre obținerea de rezultate profesionale foarte bune.
- Capacitate de organizare și conducere a activității serviciului.
- Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali.
- Să știe să asculte activ și să se facă ascultat.
- Să evalueze calitățile și limitele angajaților.
- Să poată pune în valoare posibilitățile profesionale ale acestora.
- Să aibă atenție distributivă și concentrată, memorie, putere de convingere, inteligență socială, spirit de observație.
- Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii.
- Rezistent la stres și capabil să prioritizeze astfel încât să respecte termenele limită impuse.
- Cunoștințe avansate de operare PC, MS Office, Excel, Outlook.
- Să fie un manager eficient, prin calitățile de bun psiholog, bun profesionist, care să ducă la realizarea hotărârilor conducerii societății.
- Receptivitate, spirit de echipă (sincer, dispus la colaborare).
- Persoană serioasă, motivată și ambițioasă.
- Integru, cu înaltă etică morală, profesionist.
- Să fie spirit novator în domeniul său de activitate.
- Să aibă capacitate de previziune și de perfecționare continuă din punct de vedere tehnic, economic și organizatoric.

Descrierea jobului

Asigurarea managementului resurselor umane din societate , avand urmatoarele responsabilitati:
- Introducerea evidentei pontajelor, a certificatelor medicale, a concediilor de odihna si a celor fara plata in sistemul de salarizare.
- Recrutare si selectie personal.
- Intocmire CIM si fisa post.
- Intocmire acte aditionale personal.
- Generare si transmitere Revisal.
- Intocmire state plata si fluturasi salariu.
- Gestionare popriri.
- Intocmire diverse rapoarte specifice.
- Intocmire statistica.
- Gestionarea dosarelor de personal.
- Depunere dosare recuperare sume Casa de Sanatate.
- Intocmirea adeverintelor de vechime, somaj, medic familie, stagiu cotizare.
- Intocmire decizii de suspendare, incetare CIM.
- Intocmire avertismente scrise, convocari cercetari disciplinare si decizii de sanctionare.
- Răspunde de efectuarea procesului de cercetare disciplinară a salariaților atunci cand sunt astfel de cazuri semnalate și se asigură de respectarea termenelor și condițiilor prevăzute de legislația în vigoare (întocmire decizii de suspendare, convocarea salariatului, efectuarea cercetării disciplinare, aplicarea sancțiunilor, întocmirea deciziei de sancționare, etc.).
- Menține legătura cu serviciul de medicina muncii.
- Întocmește planificarea concediilor.

Beneficii Oferite:

  • Se ofera pachet salarial motivant si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut. Aceste aspecte se vor discuta in cadrul interviului.

Descrierea companiei

SC TERMOCONSTRUCT SRL


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC TERMOCONSTRUCT SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC TERMOCONSTRUCT SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC TERMOCONSTRUCT SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?