Cerinte :
- experienta anterioara intr-o pozitie similara minimum 3 ani (administrare personal si salarizare);
- studii superioare finalizate;
- atestat Inspector Resurse Umane;
- cunostinte avansate de legislatia muncii;
- cunostinte operare MS Office (Word, Excel), program salarizare, program de tip ERP
- abilitati de comunicare si organizare, abilitati specifice (lucru cu cifrele), lucrul in echipa, atentie la detalii;
Descrierea jobului :
- redactarea si publicarea anunturilor de recrutare specifice, pregatirea si coordonarea intregului proces de recrutare si selectie de volum;
- intocmirea contractelor individuale de munca si gestionarea dosarelor de personal ale salariatilor companiei, intocmirea si operarea tuturor modificarilor (acte aditionale, decizii, suspendari, detasari, incetari, etc.), in sistemul informatic (program salarizare) si in programul Revisal, corect si in termenele legale;
- intocmirea de adeverinte pentru salariati, fise de evaluare ale competentelor salariatilor, delegatii/imputerniciri, notificari, diverse adrese, evidenta fiselor de aptitudine;
- intocmirea si calcularea statelor de plată (calculul concediilor medicale, concediilor de odihna, prime, popriri, retineri, tichete de masa, evidenta pontajelor, borderourile pentru viramentul salariilor);
- inregistrarea in programul de contabilitate a notelor contabile la salarii, pe centre de cost;
- intocmirea declarațiilor lunare și transmiterea lor către autoritățile competente, precum si plata contributiilor ;
- realizarea de rapoarte si situatii statistice
- intocmirea si actualizarea dosarelor de SSM