Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Studii superioare economice finalizate;
- Experienta in contabilitate ;
- Cunoasterea legislatiei financiare in vigoare, planului de conturi, a functiunii conturilor;
- Cunostinte de utilizare MS Office (Excel, Word, Access);
- Abilitati de organizare pentru asigurarea respectarii termenelor limita de predarea a rapoartelor;
- Abilitati de comunicare, lucru in echipa, gandire analitica;
- Cunostinte de limba engleza (scris, vorbit)
-Constituie avantaj cunostinte de operare in ERP .
Descrierea jobului
- inregistrare facturi furnizori pe centre de cost;
- inregistrare casa, deconturi;
-inregistrare intrari si iesiri stocuri
- urmarirea si verificrea soldurile contabile;
-inregistrarea, verificarea si arhivarea documentelor financiar-contabile si inregistrarea notelor contabile in aplicatia ERP;
- intocmeste rapoarte si situatii solicitate la inchiderile de luna;
- duce la indeplinire alte cerinte solicitate de management ori de cate ori este nevoie.