Responsabilitati:
Gestionarea procesului de recrutare si selectie prin: intocmirea profilului candidatului, elaborarea si postarea anunturilor de recrutare;
Sustinerea interviurilor de selectie aferente proiectelor derulate ;
Administrarea de testari specifice posturilor pentru care se face recrutarea ;
Comunicarea feedback-urilor sau ofertelor catre candidati;
Completarea contractelor de munca;
Menţinerea şi actualizarea dosarelor angajaţilor, eliberând la cerere documente justificative;
Intocmirea de decizii de incetare a contractelor de munca, acte aditionale si orice alte acte aferente departamentului Resurse Umane;
Inregistrarea şi actualizarea datelor cu privire la angajati in bazele de date privind angajatii şi in REVISAL;
Raspunde pentru acuratetea si corectitudinea actelor redactate;
Participa la solutionarea conflictelor de munca si plangerilor angajatilor si mentine o legatura stransa cu sefii de departamente ;
Actualizeaza / elaboreaza fisele de post si organigrama;
Urmareste respectarea prevederilor regulamentului de ordine interioara.
Opereaza in sistemul de pontaj;
Participa la calculul salarial, verifica si raspunde pentru corectitudinea datelor din statul de plata.
Cerinte:
Studii superioare finalizate
Experienta pe un post similar
Cunostinte de legislatia muncii si salarizare
Experienta in procesul de calcul salarial reprezinta avantaj
Cunostinte de limba Engleza