Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Administrarea resurselor umane este o munca minutioasa ce implica dedicare si cunoasterea aprofundata a legislatiei muncii si a altor legi complementare cu acest domeniu de activitate.
Ești comunicativ, creativ, atent la detalii si dornic să inveti si sa asimilezi experiente noi?
Alatura-te companiei noastre pentru ca ne marim echipa!
Vei face parte dintr-o organizatie in continua expensiune si dintr-o echipa frumoasa, tanara si de succes, cu ajutorul careia vei evolua la nivel profesional si personal
Cerinte
- Studii medii/superioare;
- Atestat de Inspector Resurse Umane;
- Experienta profesionala de minim 1 an pe o pozitie similara;
- Cunostinte solide privind legislatia muncii in vigoare;
- Excelente cunostinte de utilizare a calculatorului (pachetul MS Office).
- Persoana responsabila, organizata, orientata catre rezultat, bune abilitati de comunicare si relationare.
Responsabilitati
- Intocmeste si gestioneaza documentele de evidenta a personalului conform legislatiei in vigoare: dosare personal, contracte de munca, acte aditionale, decizii incetare/suspendare etc.;
- Efectuarea procedurilor de angajare;
- Administreaza baza de date electronica de evidenta a personalului;
- Procesarea pontajului lunar;
- Relationarea permanenta cu angajatii;
- Intocmirea tuturor documentelor solicitate de angajat (adeverinte, note de lichidare, decizii etc.);
- Intocmire Rapoarte periodice sau la solicitare
Beneficii:
• Mediu de lucru profesionist, in cadrul unei companii dinamice, lider in piata in care isi desfasoara activitatea
• Pachet salarial atractiv compus din parte fixa si parte variabila, in functie de vanzari
• Training
• Ajutor permanent in atingerea obiectivelor
Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.