Specialist salarizare & administrare personal

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Moveos recruteaza:

Cautam coleg/a pentru echipa de payroll & administrare

 

CERINTE:

- absolvent/a curs acreditat inspector resurse umane

- minim 3 ani experienta in salarizare si administrare de personal

- cunostinte solide de legislatia muncii

- persoana proactiva, excelente abilitati de interrelationare si lucru in echipa

- atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza 

Constituie avantaj experienta in operare Charisma HCM

ATRIBUTII:

- verifica concordanta intre pontaje si documentele fizice primite din teren

- transmite in REVISAL angajarile, incetarile, modificarile CIM

- opereaza in Charisma HCM angajarile, incetarile, modificarile CIM

- introduce in Charisma HCM datele necesare intocmirii statului de plata

  (intervale de absente, popriri, deduceri, prime, bonusuri, sporuri, ore suplimentare, etc.)

- intocmeste adeverintele solicitate de angajati (vechime, baza de calcul, medic de familie, venit etc.)

- intocmeste comunicarile, adresele, deciziile pentru toate situatiile de personal care pot interveni

- reprezinta societatea in relatiile cu AJOFM, ITM, CASS, etc.

- intocmeste declaratie 112

- intocmeste situatii / raportari saptamanale / lunare / anuale specifice

OFERTA:

- posibilitati de dezvoltare profesionala

- pachet salarial motivant

- mediu de lucru dinamic, placut

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la MOVEOS SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la MOVEOS SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are MOVEOS SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?